kleurcode Titanium Silber

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
bmw_316

kleurcode Titanium Silber

Bericht door bmw_316 » 18 apr 2009, 11:18

Hallo iedereen,

Ik heb nog geen voorstel topic dit komt er binnekort aan, maar ik heb even een dringend vraagje.

Ik wil de intrieurlijsten van mijn auto gaan spuiten in Titanium Silber, mijn schoonvadder is autospuiter dus dat komt goed uit :) Nu moet ik eigenlijk alleen weten welke kleurcode Titanium Silber is.

En heeft iemand misschien een How-To hoe ik mijn intrieurlijsten eruit kan halen?
Alvast Bedankt en tot in mijn voorstel topic.

Groetjes een Trotse Bmw-Rijder

PIR3lly

Re: kleurcode Titanium Silber

Bericht door PIR3lly » 18 apr 2009, 11:23

Als jouw schoonvader autospuiter is, dan zou hij genoeg moeten hebben aan titanium silber voor bmw. Daarmee kan hij dan de kleur opzoeken.
Weet niet zeker of er een kleurnummer op de linker voor veerpoot staat. Daar zou je even kunnen kijken (als je motorkap opendoet en ervoor staat, dan is het de rechter veerpoot).

Interieur lijsten kun je er zo uitwippen. Bij die in je dashboard kun je het beste aan de passagiers kant beginnen. Sommige gebruiken ene ijskrabber die je eronder steekt om hem eruit te wippen. Je kunt er even een doekje tussen leggen zodat de rest niet beschadigd. Dan van rechts naar links werken en hem beetje voor beetje eruit halen.
Bestuurders kant zou makkelijker moeten zijn, das maar een klein lijstje.

Opt1mus
Contacteer:

Re: kleurcode Titanium Silber

Bericht door Opt1mus » 18 apr 2009, 12:06

320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”