Na wat hulp hier op het forum ben ik gisteren teruggekeerd naar het legioen der BMW rijders. M'n eerste echte auto was een BMW: zo'n 15 jaar geleden kocht ik een groene E21 316. In de tussentijd waren er een E21 318i, een E21 320/6 Edition E, een E30 325ix, een E21 323i en een E30 Alpina C1 2.5. Voor hobbygebruik heb ik de 318i en de 323i nog maar voor dagelijks gebruik was ik de laatste jaren aangewezen op het andere Duitse merk met de ster. Steeds wat oudere types maar omdat ik behoefte had aan wat meer modern comfort en vooral betrouwbaarheid, ben ik nu naar een 'moderne' auto overgestapt. Tot n u toe bevalt het fantastisch!
Hier staan wat foto's van de nieuwe aanwinst en dit is de optielijst:
- Spoiler: Laat zien
De 330i voorbumper lijkt er dus ook niet origineel op te zitten, maar ben toch blij dat ie erop zit. Maakt hem nog net even anders. Verder heb ik nog geen aanpassingen kunnen vinden. Helemaal origineel dus.
Er zijn nog wel wat wensen: aan het navigatiesysteem kan ik nog niet echt wennen. Misschien moet ik maar eens een Mk4 gaan proberen. Ik had een Becker Indianapolis in mijn vorige auto en die was sneller en gebruiksvriendelijker, ondanks het ontbreken van een groot scherm. De geluidskwaliteit vind ik niet erg best dus misschien moet ik op zoek naar betere speakers. Ik wil ook m'n Ipod kunnen aansluiten. De kentekenplaathouder achter vervangen door een exemplaar zonder reclame.
De velgen hebben hier en daar wat oppervlakkige beschadigingen en corrosieplekjes en ik moet er nog een mooie set winterwielen bij gaan scoren. En de auto verdient een echt goeie poetsbeurt. Kortom....ik heb nog wel wat te doen. Eerst maar eens even gewoon genieten!