Hey
-
optimus
Hey
Leuke website. Complimenten.
Ik ben pas eigenaar geworden van mijn tweede BMW (eerste was een BMW 316i E36);
* BMW 320D Sedan Executive - 1999
* 230.000 km op de teller
* Licht metalen velgen
* Metallic donkergroen
Heerlijke bak. Wel een klein probleem met de centrale deurvergrendeling, maar dat ga ik zelf oplossen. Niet zo heel moeilijk. Mochten er meer mensen problemen hebben met de centrale deurvergrendeling van een E46, dan kan ik verslag leggen van mijn bevindingen. Het is namelijk een echt E46 kwaaltje. Vroeg of laat gaat het stuk, net als de brandstof pomp van de diesel uitvoering. (Is gelukkig net vervangen bij mijn BMW).
Nog meer sleutelaars op dit forum?
Groet,
David
Ik ben pas eigenaar geworden van mijn tweede BMW (eerste was een BMW 316i E36);
* BMW 320D Sedan Executive - 1999
* 230.000 km op de teller
* Licht metalen velgen
* Metallic donkergroen
Heerlijke bak. Wel een klein probleem met de centrale deurvergrendeling, maar dat ga ik zelf oplossen. Niet zo heel moeilijk. Mochten er meer mensen problemen hebben met de centrale deurvergrendeling van een E46, dan kan ik verslag leggen van mijn bevindingen. Het is namelijk een echt E46 kwaaltje. Vroeg of laat gaat het stuk, net als de brandstof pomp van de diesel uitvoering. (Is gelukkig net vervangen bij mijn BMW).
Nog meer sleutelaars op dit forum?
Groet,
David
Re: Hey
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
optimus
Dank voor de leuke reacties. Sorry van mijn nick name, maar die heb ik al een tijd (mijn email adres ook). Het is wel optimus met een i en niet met een 1. Ook leuk gevonden trouwens.
Het schijnt nogal veel voor te komen bij de E46 reeks. Ik zal een verslag doen bij DIY gedeelte op dit forum. BMW (en andere garages) is nogal van het geheel vervangen van modules als daar iets stuk is. Nu heb ik elektronica gestudeerd in een grijs verleden, dus ik ga een goede poging doen om het te fixen. Ik heb nog garantie, maar gezien de prijs van de auto wil ik de garagehouder niet op kosten jagen. Dit zou hem zeker 500 eu gaan kosten en dat kan ook voor 40 eu. Het blijft een tweedehands auto natuurlijk.
Kortom, jullie horen nog van mij. Heeft iemand ook dit probleem (het af en toe niet op slot gaan of van het slot komen van de deuren) dan kan ik daarbij helpen.
Groet,
David
Klopt. Ik heb een website gevonden wat precies het probleem beschrijft: http://www.bmwgm5.com/je gaat dus je basismodule repareren ??
Het schijnt nogal veel voor te komen bij de E46 reeks. Ik zal een verslag doen bij DIY gedeelte op dit forum. BMW (en andere garages) is nogal van het geheel vervangen van modules als daar iets stuk is. Nu heb ik elektronica gestudeerd in een grijs verleden, dus ik ga een goede poging doen om het te fixen. Ik heb nog garantie, maar gezien de prijs van de auto wil ik de garagehouder niet op kosten jagen. Dit zou hem zeker 500 eu gaan kosten en dat kan ook voor 40 eu. Het blijft een tweedehands auto natuurlijk.
Kortom, jullie horen nog van mij. Heeft iemand ook dit probleem (het af en toe niet op slot gaan of van het slot komen van de deuren) dan kan ik daarbij helpen.
Groet,
David
Hey David, (voor mij) geen probleem hoor, m'n nick (die ik ook al een tijd gebruik) valt toch wel op omdat ik Mod ben....
Mocht mijn c.v. raar gaan doen zal ik mezelf mailen
Mocht mijn c.v. raar gaan doen zal ik mezelf mailen
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails: