Een 330d toering Automaat met M-pakket uit nov 2003 en 63k op de teller.

In aanloop op de 135M, hier zijn lente sloffen
Zilver is een naam die ik al heel lang gebruik op meerdere forums en gelukkig ook op dit forum nog vrij was, vandaar die naam. En geen zilvere auto. Eigenlijk zijn al onze auto's zwart.
Zoals deze voor de zomer 320i

en deze van mijn vrouw Clio 2.0 RS

En wat de Mod plannen betreft, ik heb geprobeerd het leer uit te bouwen voor de RDW keuring, maar daar ben ik halverwege toch maar mee gestopt. Vooral de achterbank uitbouwen vond ik iets te trikkie. Zodra mensen gaan adviseren kappen los te trekken met enige kracht, hoor ik de plastic pinnetjes al breken. Dat was het me dus niet waard.
Daarmee zijn de plannen voor een speaker upgrade voorlopig van de baan. De HK set is niet zo super als de naam doet vermoeden, maar klinkt wel prima. De beperkte toonregeling is wellicht een grote issue. Er schijnt een DSP optie te zijn, daar heb ik echter nog geen info over kunnen vinden. Is dit een los kastje, software Mod :?
Verder wil ik wel een onzichtbare trekhaak monteren, maar ook dit schijnt niet zo eenvoudig te zijn met een M-tech pakket. En ik wil geen kapjes oid op mijn auto.
Dus vooralsnog, geniet ik met volle teugen van mijn auto zoals ie is ;D. Wel komen er binnen enkele weken de zomer sloffen onder 18" style 135