Maar een M onderstel weet ik niet, waar kun je dat aan zien? Ik heb hem helemaal orgineel gekocht en zelf nog niet verlaagd, dus of het is een m onderstel of gewoon standaard. Het ziet er iig niet te hoog uit vind ik. Kan nog best zo. Al komt er waarschijnlijk nog wel een schroefsetje onder binnenkort
Carthago's E46 Coupe
Re: Carthago's E46 Coupe
Ja vind het zelf ook gelijk een hele andere auto zo 
Maar een M onderstel weet ik niet, waar kun je dat aan zien? Ik heb hem helemaal orgineel gekocht en zelf nog niet verlaagd, dus of het is een m onderstel of gewoon standaard. Het ziet er iig niet te hoog uit vind ik. Kan nog best zo. Al komt er waarschijnlijk nog wel een schroefsetje onder binnenkort
een m onderstel is geloof ik 1,5/2cm lager.
je kan bij de bmw dealer vragen,dan geef je je kenteken nummer door en dan kunnen ze alle opties zien die er vanaf de fabriek op is gezet.
je kan bij de bmw dealer vragen,dan geef je je kenteken nummer door en dan kunnen ze alle opties zien die er vanaf de fabriek op is gezet.
Weer een klein modje gedaan aan me e46,
pookje erin:

Ziet er mooier uit en houd ook fijner vast

Ziet er mooier uit en houd ook fijner vast
leuke mod,daar heb je gelijk in maar je went er wel aan 
Alweer een tijdje geleden weer een modje gedaan, een dubbele einddemper van Sebring:

Mooi! 
Soundclipje?? (h)
Soundclipje?? (h)
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

thnx maar geen soundclipje, het geluid is ook niet heel anders, iets sportiever maar maakt gelukkig geen herrie. Deedt het vooral omdat ik dat standaard eindpijpje een beetje zielig eruit vond zienRobbel schreef:Mooi!
Soundclipje?? (h)
Eff de audio op orde gemaakt van me coupe, Alpine Sub in home made kist. Draadjes moeten nog mooi weg gewerkt worden

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Goeie audio is altijd fijn om te hebben!
En weer een modje gedaan. De nieren van een 6 cilinder (dus volledig chrome grill) bij de Dealer gehaald 

Mooi! 
ziet er dik uit zo (h)
ziet er dik uit zo (h)
_______________________________Showroom________________________________

-
AlpinaDrachten
netjes