Je gooit hier nu meet waarden die niet absurd hoog zijn, maar voor een benzine niet geblazen blok zijn de verschillen wel hoog. De pk's kan ik nog wel in komen, maar het koppel dat zover omhoog gaat dat hoor je niet veel. Helemaal niet door alleen te remappen.
Ik weet dat ik ooit een golf III heb laten remappen en dat scheelde jawel 16 pk. Het koppel deed bijna niets en moet zeggen dat het eindresultaat eigenlijk ook nagenoeg niet merkbaar was. Ik begrijp dan ook de sceptische blik van bofkont helemaal. Zo was ik het namelijk ook een beetje aan het doorlezen
Klinkt allemaal wel goed als dit mogelijk is, maar wat zouden de bedragen zijn die hier bij horen. Of kan je met die bedragen beter meteen een 325 gaan halen??
Ik heb ook de site die je aangaf even doorgelezen, maar volgens mij doen ze met het remappen niks anders dan de ECU software aanpassen/ opnieuw laden. Ik blijf dan ook bij mijn punt dat ik de waardes heel erg hoog uit vind vallen.
Je zal me niet horen zeggen dat het niet kan. Ik zie wel dat ze op deze site ook spullen tonen waarmee je zeke hele goede prestatieverbeteringen kan halen. Dat gaat alleen echt centjes kosten dan.
Neemt natuurlijk niet weg dat de diesel makkelijker te modden is en ook de trekkracht hierbij het grootste voordeel is.
Ik zit standaard al op ff minder als 400nm. Met chip komt er nog 100 bij. Die verschillen zijn wel echt heel goed te merken, maar dat is dan voornamelijk te danken aan het turboverhaal.