Hallo allemaal
-
Faceman770
Hallo allemaal
Ik kom uit de Alfa Romeo hoek. Heb 12 jaar van dit merk mogen genieten. 2 33's, hele snelle 156 en een 166 gehad, maar maak nu toch de overstap. Heb een 320d touring gekocht uit 2004 special edition met de leren sportstoelen dus. Proefrit was genieten, moet nu nog 11 slapeloze nachten doorkomen en dan haal ik hem op! Heeft iemand nog tips?
Ik wil de auto ook laten chiptunen. Heeft iemand daar advies over? Zit zelf te denken aan ziptuning.
Ik wil de auto ook laten chiptunen. Heeft iemand daar advies over? Zit zelf te denken aan ziptuning.
Re: Hallo allemaal
Welkom hier!

Ja, warme melk schijnt nog wel eens te helpen of schaapjes tellen natuurlijk.Faceman770 schreef:Proefrit was genieten, moet nu nog 11 slapeloze nachten doorkomen en dan haal ik hem op! Heeft iemand nog tips?
Welkom Touring collega! Suc6 met aftellen.
vergeet Ziptuning, neem eens contact op met Supro-Tuning
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Eyy Faceman,
Uiteraard welkom hier.
Je moet maar zo denken: na 11 zware donkere nachten :z ga ik het licht zien !!
Wel benieuwd straks naar je foto's.
Even niet vergeten te stemmen bij Opt1mus: so Touring will stay on top !!
Uiteraard welkom hier.
Je moet maar zo denken: na 11 zware donkere nachten :z ga ik het licht zien !!
Wel benieuwd straks naar je foto's.
Even niet vergeten te stemmen bij Opt1mus: so Touring will stay on top !!
Wie niet om autorijden geeft moet geen BMW kopen !!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Faceman!
Ik heb met je te doen, ken het precies.
Wat je wel alvast kan doen... stemmen voor het Touring model, te vinden in mijn onderschrift
Veel plezier hier!
Ik heb met je te doen, ken het precies.
Wat je wel alvast kan doen... stemmen voor het Touring model, te vinden in mijn onderschrift
Veel plezier hier!
Touring-rijders weten elkaar altijd wel weer te vinden... welke kleur is ie ook alweer, of heb ik tijdens het zoeken naar de foto's iets over het hoofd gelezen? Als TiAg dan ook daar effe stemmen natuurlijk! Veel plezier met je aanwinst, al weet ik uit ervaring dat het goed komt 
Touring rules!!! Enjoy!
Welkom bij het E46 cluppie :bmwking:
Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl
-
Faceman770
Ik heb verscheidene tuners bekeken op internet en Ziptuning gaf het meeste vertrouwen en is ook nog scherp geprijst. Heeft iemand slechte ervaringen met ziptuning?Opt1mus schreef:Welkom Touring collega! Suc6 met aftellen.
Hallo Optimus, wat is er zo goed aan Supro-tuning, dan?Opt1mus schreef:Welkom Touring collega! Suc6 met aftellen.
Kleur is silbergrau, vind het een prachtige kleur! Wij zijn trouwens haast buren. Ik woon zelf in Oosterhout!ErnieS schreef:Touring-rijders weten elkaar altijd wel weer te vinden... welke kleur is ie ook alweer, of heb ik tijdens het zoeken naar de foto's iets over het hoofd gelezen? Als TiAg dan ook daar effe stemmen natuurlijk! Veel plezier met je aanwinst, al weet ik uit ervaring dat het goed komt
-
Griffendahl
Maatwerk ipv standaard software...Faceman770 schreef:Hallo Optimus, wat is er zo goed aan Supro-tuning, dan?
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f= ... ilit=suproFaceman770 schreef:Hallo Opt1mus, wat is er zo goed aan Supro-tuning, dan?
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f= ... ilit=supro
Supro tuned op maat en kijk naar de staat van de auto en bepaald obv daarvan hoe ze tunen, bij Zip betaal je dik voor andere standaard software en verder niets
Nog meer leesvoer over chippen:
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f= ... chiptuning
Nu weer
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
-
Faceman770
Vrijdag eindelijk mijn Bimmer opgehaald! Wat een feest! Super! Ik vind hem alleen wat zoekerig, hebben meer mensen hier last van? Oh ja, en het verbruik valt ook wat tegen. Op de terugweg met wegwerkzaamheden e.d. 5,8l/ 100km gehaald, maar na wat meer kilometers, wat stad/ buitenwegen/ snelweg (ong 150 km/u) is het verbruik gestegen naar 7,3/100km. Ik vind dit toch wat aan de hoge kant. Ik wil uiteraard niet zeuren, maar het valt me wel op. Ik kom van een g3 tank af en miusschien heb ik wat te hoge verwachtingen van de 320 diesel.
Desalniettemin is er met das Freude an fahren geen woord gelogen!!! Foto's volgen.
Desalniettemin is er met das Freude an fahren geen woord gelogen!!! Foto's volgen.