Ik heb 4 jaar een gechipte a3 diesel met 110 pk standaard (140 gechipt) gereden en ik moet zeggen dat na een beetje verlagen en wat dikkere wielen de wegligging misschien wel beter is dan die van een 330D, waar standaard een verlaagd onderstel onder zit.
Dit heeft natuurlijk ook met gewicht en zi te maken.
Verder had ik nooit last van rammeltjes en scheurende panelen bij het demonteren. Tis maar net hoe je het doet
Ook de klemmetjes van een Bimmer breken af. Dit heeft ook grotendeels te maken met de leeftijd van het plastic. Hoe ouder hoe harder en dus breekbaarder. Tis niet voor niks dat de dealer ze zo op voorraad heeft liggen
Elk merk auto heeft hier last van. Mijn bimmer heeft ook al diverse nieuwe klemmetjes te pakken, die krengen breken namelijk heel vaak omdat ze zo verdomd vast zitten.
DUssss.. om hier nou een auto op af te zeiken vind ik een beetje kort door de bocht.
Een A3 is in mijn ogen een hele degelijke auto met goede rijeigenschappen en weinig problemen op alle fronten.
- Spoiler: Laat zien
- Laten we het dan maar niet over een S3 quatro hebben

Gefeli met je aankoop en ik kan je besluit wel begrijpen.
Ik wil graag 4 deurs rijden en de 4 deurs A3 vind ik niet mooi. Maar kijk nou eens naar een 1 serie das toch ook net niks voor het geld wat je er voor betaald. (no offence)
Ik wens je heel veel succes met je nieuwe aanschaf en kom maar op met die foto's