Haaienvin?
Re: Haaienvin?
Ik heb ook een haaievin, neem aan dat het origineel is, want de auto was helemaal af fabriek toen ik hem kocht op een setje interieurlijsten, gesnaaid?, alu cube black na. Er zit ook af fabriek een autotelefoon in. Kan de haaievin origineel gemonteerd zijn of toch achteraf??
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Haaievin en angel is natuurlijk altijd beter als zoiets op je dak
:

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ongelovige_DV_ schreef:Alhoewel een prive vliegtuig weer gaver is als een bimmer

- Dutch Delight
Lekker laten imo

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
En ik vraag me nog steeds af waar ik een haaievin kan kopen die echt OEM is/OEM looks heeft, en niet zo'n kleine wannabe versie zoals je op vele e46's in mijn omgeving ziet rijden..
BMW dealer wil ze niet verstrekken, die zeggen dat het niet bij mijn model hoort en hij ze er dus niet voor kan leveren
BMW dealer wil ze niet verstrekken, die zeggen dat het niet bij mijn model hoort en hij ze er dus niet voor kan leveren

http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
...beetje flauwekul en een hele slechte dealer dan...DonB schreef:En ik vraag me nog steeds af waar ik een haaievin kan kopen die echt OEM is/OEM looks heeft, en niet zo'n kleine wannabe versie zoals je op vele e46's in mijn omgeving ziet rijden..
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Zelf zou ik het idd niet doen als het nergens voor nodig is.
Maar nu zit ik zelf dus ook, ik ben bezitter van een 320ci met zo een rare angel bovenop.
Die zou ik graag willen vervangen door dus zo een haaievinnetje, maar raak ik dan mijn telefoonfuncties kwijt.?
Of zijn er vinnetjes die hetzelfde presteren als dat pikkie die bovenop me auto zit..?
Als iemand me ken helpen, Bedankt..!!
Maar nu zit ik zelf dus ook, ik ben bezitter van een 320ci met zo een rare angel bovenop.
Die zou ik graag willen vervangen door dus zo een haaievinnetje, maar raak ik dan mijn telefoonfuncties kwijt.?
Of zijn er vinnetjes die hetzelfde presteren als dat pikkie die bovenop me auto zit..?
Als iemand me ken helpen, Bedankt..!!
Heel goed _DV_! Ik heb mijn Compact ook gekocht met een dummy haaievin en deze er snel vanaf geföhnd._DV_ schreef:Heb besloten er vanaf te zien. Bedankt voor de info manne

voor mij geen haaivin op een compact