Na een kleine speurtocht naar een andere bimmer heb ik mijn droom auto gevonden! ( naja niet te letterlijk nemen er zijn altijd leukere te vinden natuurlijk, maar ik vind hem super!).
Zoals jullie wellicht wel wisten had ik een 3 serie uit 99' in het zilver/grijs. 1.8 liter 118 Pk.

Ik wilde altijd al een mooie zwarte bimmer hebben en nu is het er toch van gekomen.
Het is een face-lift model uit 2002 met 123000 op de teller. Er ligt een 2.0 liter motor in met 143 PK'tjes! Van binnen als nieuw en nu met pdc en 4 electrische ramen ipv 2 ook zit er al een carkit in. Iets waar de vriendin heel blij mee was --> als je het zonnescherm opent en je maakt het spiegeltje open dan gaat het lichtje aan wat erboven zit !! Heb ook gelijk mijn velgen er onder gehangen. Deze had ik al een aantal maanden liggen maar ivm het weer er nog niet opgelegd. Weet dat het niet iedereen z'n smaak is maar ik vind het geweldig staan and thats all that mathers!!

De auto heeft een Mtech 1 pakket als ik het goed heb en die vind ik net weer iets mooier staan dan het gewone standaard pakket. Zoals je op de een na laatste foto kunt zien zit er ook geborstelde titaanzilvere lijsten in.
Ik hoor graag wat jullie van deze vinden! En als jullie nog MODS weten ik sta open voor alles, vind hem zelf al behoorlijk af.

Groeten Mark,