Even voorstellen
Geplaatst: 13 jun 2026, 07:42
Hoi hier Dennis uit het mooie Aadorp. Onlangs mijn tweede e87 gekocht en ben nu van 2, 1 aan het maken .
Nederlands en Belgisch BMW Forum voor BMW eigenaren & liefhebbers
http://www.bimmerportal.nl/forum/