Ericdm - BMW e92 325i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Ericdm

Ericdm - BMW e92 325i

Bericht door Ericdm » 13 dec 2017, 10:48

Beste Forum Gebruikers,

Ik ben Eric, 21 jaar oud en woon in de buurt van Rotterdam.
Sinds eind oktober ben ik in het bezit van een BMW e92 325i uit oktober 2007, Wel de 3 liter :) . De auto is voorzien van bijna alle denkbare opties uit die tijd en staat mooie 19" sloffen. Verder ben ik ook verliefd geworden op de bordeaux rode kleur. Ik hoop binnenkort wat mooie foto's te kunnen maken voor op het forum.

Voordat ik deze auto kocht heb ik 2 jaar lang een BMW e46 316 gehad met een lpg G3 installatie. Met deze auto heb ik veel problemen gehad en heb ik daarom uiteindelijk ook verkocht. Om de oorzaak van bepaalde problemen te vinden heb ik ook veel in de topics van dit forum rond gesnuffeld. Zo ben ik hier dus ook terecht gekomen.

Martijn van Tilburg

Re: Ericdm - BMW e92 325i

Bericht door Martijn van Tilburg » 13 dec 2017, 12:35

Welkom Eric.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Ericdm - BMW e92 325i

Bericht door mieske90 » 18 dec 2017, 22:02

Welkom Eric,

Goed om te horen dat je veel aan dit forum hebt gehad bij de aankoop van je huidige wagen.
Laat die foto's van je E92 maar komen.

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E92 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”