Joris - F11 520d

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Rheindom

Joris - F11 520d

Bericht door Rheindom » 09 jun 2017, 19:27

Gegroet allemaal,

Hoewel in het verleden vaker het forum gelezen, heb ik mij nu ook aangemeld. Wat over mijzelf. Ik kom uit 1972. BMW en SAAB waren van kinds af aan mijn favoriete merken. Van SAAB de turbo's en van BMW de 5. Toen ik rijlessen ging nemen, koos ik de rijschoolhouder uit die lesgaf in een 316i (e30). Hoewel een strenge instructeur, was het altijd een genot om in de auto te mogen rijden.

Na gestudeerd te hebben en mijn eerste auto kon kopen was dat... een SAAB 900 T16S GT. Een uit de laatste 300 van de serie. Een zeer fraai zwart exemplaar. Deze heb ik een aantal jaar met veel plezier en liefde verzorgd. Uiteraard kwam ook de vrouwenliefde en daarmee de kinderen. Er werd omgezien naar wat praktischers. Mijn garage had een E39 525i high executive staan van vijf jaar oud. "Waarom maak je niet eens een proefritje?" Daarna waren we meteen verkocht. De garagehouder gaf wel aan dat de auto één nadeel heeft... Als je dit gewend bent, wil je niets anders. Nou dat klopte wel. Na een aantal jaar met veel plezier met de 525i gereden te hebben, werd het tijd voor wat anders.

We waren er al snel uit. Een F11 520D. Er werd toch veel gereden per jaar. 'S Ochtends bij de dealer naar binnen om uiteindelijk eind van de middag met een deal naar buiten te gaan. De F11 is een fijne auto, maar heeft ten opzichte van de E39 in het interieur wat minder kwaliteit. Maar met de iDrive en de algehele rijdynamiek, het is een prima wagen.

Uiteraard kan ik nog veel meer schrijven. Naast deze genoemde auto's bijvoorbeeld ook nog een Subaru Forrester 2.0 XT, Peugeot 205 1.0 GE (geen extra's) etc. als tweede auto in bezit gehad. Maar als introductie is dit wel voldoende. Zoals je merkt, wissel ik niet snel van auto. Daarentegen worden ze wel heel netjes onderhouden.

Joris

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Joris - F11 520d

Bericht door mieske90 » 26 jun 2017, 19:08

Welkom Joris,

kun je wat meer vertellen over je F11?
Welke leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?

Foto's van deze wagen zijn natuurlijk ook welkom ;)
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”