Eerste BMW -> E53

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
WouterMu

Eerste BMW -> E53

Bericht door WouterMu » 21 mei 2016, 11:52

Goedemiddag allen,

Sinds gisteren voor het eerst eigenaar van een BMW. Een E53 uit 2000. Sinds dit jaar ben ik partner op het advocatenkantoor waar ik al een aantal jaar heet grootste deel van mijn tijd verdoe. Ik wilde graag een youngtimer op de zaak rijden en deze prachtige X5 kwam voorbij. Het is een 4.4i met zo'n beetje alle opties aangevinkt. De motor heeft 172k km gelopen. De automaat is anderhalf jaar terug volledig gereviseerd en hij loopt dan ook perfect. Van binnen is de auto echt absurd goede staat. Alle knopjes zitten er nog goed op en alles werkt.

Mijn vorige (prive) auto was een A6 avant (2 liter tdi) die een stuk jonger was (uit 2011), maar deze x5 rijdt beter. Ik ben er erg blij mee. De bedoeling is overigens dat mijn vrouw erin gaat rijden (met onze twee kinderen), zodat ze hoog en droog zitten. Voor mezelf ben ik op zoek naar iets kleiners. Het liefst een 911, maar bijvoorbeeld een m3 of andere dikke 3-serie wil ik ook overwegen. Ik ga niet meer terug naar Audi.

Heb inmiddels een sunshade setje besteld zodat de kinderen achterin geen last van de zon krijgen. Hebben jullie verder nog tips wat ik zou moeten overwegen aan te schaffen?

Hier een paar plaatjes om de saaie tekst mee af te wisselen. Zijn nog van de proefrit, vandaar het kenteken.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Eerste BMW -> E53

Bericht door mieske90 » 23 mei 2016, 20:07

Welkom Wouter,

Goed om te horen dat je volledig gaat overstappen naar een echt merk ;)
Je X5 ziet er heel netjes uit, kun je wat meer vertellen over je wagen?
Welke leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E53 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

a90

Re: Eerste BMW -> E53

Bericht door a90 » 23 mei 2016, 20:33

Fraaie auto en een gave kleur dat groen !!
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”