Dank voor de leuke Reacties!
En tegelijkertijd mijn excseus voor het feit dat mijn reactie zo laat komt..
ik was een aaantal dagen bivakeren bij de oosterburen, dus vandaar
Ja dank jullie! het is inderdaad toch een beetje een baan waar ik vroeger al tegen op keek, al was oorspronkelijk de bedoeling om Marinier te worden..
Ik heb helaas nog geen toestemming om je advertentie te bekijken e46touringedition, zal er wel aan liggen dat ik nieuw ben haha
Mieske: over mijn zoektocht naar "mijn" perfcte bimmer die bij mijn situatie past.
Is dit de juiste plek hiervoor, of moet ik mijn vraag in een ander gedeelte van het forum stellen?
Ik kon zou gauw nergens een betere plek vinden dus dan plaats ik mijn vraag maar hier.
Eigenlijk ben ik de laatste tijd een beetje zoek geraakt in wat nu precies mijn ideale bimmer zou moeten zijn.
En hoop dat met al die parate kennis die hier aanwezig is, mij weer een beetje licht op de zaak kunnen werpen.
Dan is het natuurlijk wel erg handig als ik even mijn situatie toelicht waar de auto aan moet voldoen.
:Ik zal ongeveer zo rond de 2600km per maand gaan rijden
:hoofdzakelijk snelweg kilometers
:budget zo rond de 4200
Nu waar ik al naar gekeken had en wat erg mijn interesse wekte was de
e46 330d.
Eigenlijk was ik al min of meer verkocht..
Tot mijn vader mij er pijnlijk aan herinnerde dat de verzekering maar VOORAL de wegenbelasting wel aardig hoog zouden zijn..
Heel erg hoog zelfs vergelekeng met het beginnende salaris van een ''arme Matroos''
Maar tegelijkertijd blijft tegen beter weten in toch die 330d aantrekken.. waarom?
Vanwege de vele kilometers (het zou een echte kilometer vreter puur sang zijn)
Hij zou erg goede rij eigenschappen hebben, zowel sportief als kwa comfort.
Het is namelijk een echte pre voor mij dat wanneer ik van limburg naar den helder te hebben gereden ik nog lekker fris en vitaal de auto uit stap!
En tegelijkertijd dat stukje sportiviteit om dat al die uren op de weg toch wel echt een plezier moeten blijven.
Nu mijn kreet voor hulp!? haha
Wat zouden jullie mij aanraden om naar uit te kijken met in het oog de situatie waarin ik zit?
Alle ideeën zijn welkom!!!
Is het bijvoorbeeld wat om opzoek te gaan naar een mooie bimmer op lpg? (of is dit vloeken in de kerk)
Of zijn er benzine modellen die met mijn kilometers ook nog enig zins financieel gezien te rijden zijn? en waarbij ik de motor niet binnen de korstte keren naar de andere kant help vanwege de vele kilometers?
Alvast ontzettend bedankt!
Iemand die door de bomen het bos niet meer ziet
Martijn.