Ik ben 33jaar, woon in zuid limburg, kom oorspronkelijk uit rotterdam. en woon nu 2 jaar in limburg. ben voor me meisje hier komen wonen. en ben al heel lang bmw lief hebber. altijd veel liefde gehad voor de e39, blijf ik toch de mooiste vinden. ik ben ook een grote liefhebber in racen. en heb dat vroeger ook veel gedaan op zandfoort. altijd nog een droom om op de ring in duidsland te rijden. baal dat ik redelijk in de buurt woon, en het er niet aan toe kom.
heb na lang veel sparen een e39 m5 kunnen kopen. maar omdat ik mijn baan verloor, en niet meer de centen had, om hem nog te houden. moest ik hem helaas weg doen. heb van alles gereden. tot me vriendin met het laaste spaargeld een bmw e39 voor me heeft gekocht, om me op te vrolijken. heb het toch wel moeilijk, als je familie en vrienden achter moet laten.
zie ze wel, maar niet zo vaak. dus heeft ze dit voor me gedaan. wat ik super tof vind. is wel een 520i heel wat anders dan een m5. maar ben er zeker blij mee. helaas wel een met erg veel gebreken. maar daar kom ik nog wel op terug. heb besloten hier mijn droom auto van te maken. want hij gaat toch niet meer weg. ik hoop hier nog veel hulp te kunnen vragen. want vragen heb ik genoeg. en hoop hier nog leuke tijden mee te maken.