Rechter deur gaat niet meer open... HELP

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Qodec

Rechter deur gaat niet meer open... HELP

Bericht door Qodec » 16 sep 2012, 09:48

Sinds gister middag na dat ik mijn bekabeling van me rechter deur had vervangen, gaat me deur niet meer open.

De actuator is het niet want die heb ik getest.
Alle stangetjes zijn goed aan gesloten maar krijgen de deur ook niet open.

Heeft iemand een idee hoe ik anders mijn deur open krijg?

Gegevens BMW: 318i Touring 1996 (e36)
Afbeelding

DCDennisBMW

Re: Rechter deur gaat niet meer open... HELP

Bericht door DCDennisBMW » 16 sep 2012, 18:27

Post verwijderd, was een foutje
Laatst gewijzigd door DCDennisBMW op 16 sep 2012, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Beens1

Bericht door Beens1 » 16 sep 2012, 18:38

@Dennis: Wat heeft die met het probleem van TS te maken?

@TS: Bedoel je dat de deur op slot blijft of dat je hem niet via de hendel kan openen. Zowel van binnenuit als van buitenuit niet?
Als je aan de deurhendel trekt (buitenzijde), heb je dan wel het idee dat hij losklikt in het slot; maar gaat hij dan niet open? Wellicht kun je dat door gebruik van wat licht geweld de deur toch openrukken dan. Dat probleem komt vaker voor bij de E36. Als je dan de deur open hebt, moet je even wat kruipolie spuiten in het slotgedeelte (wat de slotvanger aangrijpt).
Als het anders is dan bovengeschreven, dan kan ik je helaas niet helpen, wellicht iemand anders van het forum?

DCDennisBMW

Bericht door DCDennisBMW » 16 sep 2012, 18:40

Niets.. dit had in een ander topic moeten staan, sorry weet niet wat er mis ging.

Qodec

Bericht door Qodec » 16 sep 2012, 18:45

@beens1 De deur gaat van buiten zoal van binnen niet open. Echter is het wel zo dat ik wel het gevoel heb dat hij open wil gaan maar net niet kan. Zal morgen na me werk WD40 eens proberen. Mocht dat niet werken Post ik dit even. Bedankt voor de tip.
Afbeelding

Qodec

Bericht door Qodec » 17 sep 2012, 20:23

WD40 heeft ook niet gewerkt. Hij gaat wel open met de sleutel, dit is echt een raar probleem. Hoop dat er nog iemand komt met een oplossing
Afbeelding

dw70

Bericht door dw70 » 18 sep 2012, 14:48

zou je toch denken dat de bedrading die erin gekomen is niet in orde is. Als het daarvoor wel gewerkt heeft, moet dit toch de oorzaak zijn. Bedrading 1 op 1 controleren van begin tot einde. En af en toe buigen tijdens het meten. Moet haast wel een kabelbreuk zijn.
E36 320i Coupé 1994 verkocht :zwaai: News from the new owner: the car is a total loss after a crash :|

Qodec

Bericht door Qodec » 15 sep 2013, 12:25

Na een jaar eindelijk de deur open, Gister weer eens geprobeert. Er zat een stangetje ergens tussen. Ik zou echt niet meer weten waar. Maar heb alles weer terug gezet wat ik er weet had uitgehaalt en hij gaat weer open en dicht. Alleen nu kan ik via die deur, alleen die deur afsluiten. Dus centr. deurvrgr. werkt niet bij die deur. Hoewel die wel open en dicht gaat bij het afsluiten bij de bestuurdersdeur. Nja goed het probleem is in iedergeval opgelost. NA EEN JAAR!!!!!
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E36) Techniek”