toekomstige E46 rijder stelt zich voor.
Geplaatst: 15 apr 2008, 20:33
Hallootjes allemaal !
Mijn naam is Dave en ben woonachtig in het Antwerpse (aiai nen Belg....), ben 29 jaar en heb op dit moment 1 zoontje van 2,5 jaar en halverwege juni komt er een dochtertje ons vergezellen.
Ik ben tewerkgesteld in de chemische sector in een volcontinue shiftsysteem in de Antwerpse haven. Mijn huidige auto is een Ford Focus Clipper 1.8 tdci 115 pk
:L in Duval-trim met origineel xenon en navi etc...een vrij volledig autooke waar ik eigelijk nooit problemen mee heb gehad moet ik toch zeggen........maar het is geen BMW, en dat is toch nog altijd een beetje een jongensdroom die maar niet verdwijnt, vooral de e46 dan want de huidige 3-reeks vind ik persoonlijk niet echt geslaagd.
In september van dit jaar zoek ik er mij eentje aan te schaffen en dan liefst ééntje van de laatste lichting. Een sedan of break laat ik nog even in het midden maar gezien de situatie denk ik dat een break veel makkelijker zal zijn. Het gaat zeker een 320d worden met niet al te veel kilometers op en indien mogelijk komt hij van de BMW garage zelf uit hun topselectie met een mooie garantieperiode erbij. Aangezien ik nu xenon heb zou ik dat ook op de BMW willen hebben, de originele welteverstaan, want de aftermarket setjes zijn niet mijn goesting....moeilijk manneke
Ik kom alvast eventjes rondneuzen op dit forum om ff te zoeken achter puntjes waar ik (specifiek) op moet letten bij aankoop van dit type BMW en uiteraard naar wat jullie ervaringen er raadgevingen zijn.
Mijn naam is Dave en ben woonachtig in het Antwerpse (aiai nen Belg....), ben 29 jaar en heb op dit moment 1 zoontje van 2,5 jaar en halverwege juni komt er een dochtertje ons vergezellen.
Ik ben tewerkgesteld in de chemische sector in een volcontinue shiftsysteem in de Antwerpse haven. Mijn huidige auto is een Ford Focus Clipper 1.8 tdci 115 pk
In september van dit jaar zoek ik er mij eentje aan te schaffen en dan liefst ééntje van de laatste lichting. Een sedan of break laat ik nog even in het midden maar gezien de situatie denk ik dat een break veel makkelijker zal zijn. Het gaat zeker een 320d worden met niet al te veel kilometers op en indien mogelijk komt hij van de BMW garage zelf uit hun topselectie met een mooie garantieperiode erbij. Aangezien ik nu xenon heb zou ik dat ook op de BMW willen hebben, de originele welteverstaan, want de aftermarket setjes zijn niet mijn goesting....moeilijk manneke
Ik kom alvast eventjes rondneuzen op dit forum om ff te zoeken achter puntjes waar ik (specifiek) op moet letten bij aankoop van dit type BMW en uiteraard naar wat jullie ervaringen er raadgevingen zijn.