Maar het is nog niet zo storend, dat ik alles er tussen uit wil .. Al zou ik er graag een oplossing voor willen

ik heb dat fluit probleem aangemeld bij Dension zelf. Nu kreeg ik een bericht terug van Dension dat dat een hardware fout is, en dat ze hem wel willen omruilen. Moet ik alleen zelf de portokosten betalen van het opsturen van dat ding.Dnl schreef:Ik heb er ook last van .. Zo afentoe dan ..
Maar het is nog niet zo storend, dat ik alles er tussen uit wil .. Al zou ik er graag een oplossing voor willen..
> Dear Customer,
>
> Sorry for get back to you so late. We have some technical problemsin our online ticketing service.
> I can send you a replacement unit but you have to pay the shippment cost. It will be around 20 €.
>
> Do you have a contract with any shipping company (eg. DHL, UPS, GLS)?
> If yes, than we can ship the product with the one you are contracted with and this way you can pay when delivery is completed.
> Otherwise bank transfer of the price would be necessary first, and
> upon receipt of the transferred amount, we will imidiately ship the product and inform you about expected delivery date.
>
>
>
> If you have further questions, please feel free to contact us again.
> Please confirm that our reply was satisfactory.
>
> Kind regards,
>
> Dension Support Team
>
welke carkit heb je?Dnl schreef:Ik zit er aan te denken om hem er uit te halen ..
Laatste tijd zeer irritante kuren. Onder andere het gefluit bij bepaalde nummers en nu pakt die -als er telefoon is geweest, en het nummer eigenlijk weer zou moeten oppakken als die van de carkit is geweest- het nummer niet meer. Dan blijft het stil, en moet ik dus het nummer opnieuw selecteren. Zulke irritante dingen..
Die kun je natuurlijk niet via je stuur bedienen, toch? Heb je naast de mute-box ook een mute signaal aangesloten van de parrot naar je radio?Dnl schreef:Parrot CK3100