Hoever heb je je uitlaat los? ik heb hem volledig verwijderd, van turbo tot eind demper?
Het lijkt mij goed om toch nog eens te kijken of je die ergens kan vinden of zelf makeninfo schreef: centreerdoorn is niet gelukt overigens, ik ga het op het oog doen. en dan maar hopen dat de bak erzo in glijdt en niet dat ik moet 'kutten' .
Zelf maken kan heel goed wanneer je een koppelingset met vliegwiel naast je hebt liggen. Ik heb het een keer gedaan toen deze gereedschappen niet beschikbaar waren voor het publiek en dus nood gedwongen bij de dealer moet gaan. Vanaf de krukas lager tot aan de koppelingsplaat gemeten inclusief vliegwiel uiteraard en heb daarbij plexiglas materiaal gebruikt. 1 massief staaf met de maat van je krukas lager en een andere plasticpijp overheen vast gelijmt met de maat van je koppelingsplaat opening. Paar lagen gaffa tape eruit draaien om spelling eruit te halen. Heeft mij goed geholpen echter nu kan je het makkelijk kopen en dat zou ik nu wel persoonlijk doen.Turmalin schreef:Het lijkt mij goed om toch nog eens te kijken of je die ergens kan vinden of zelf makeninfo schreef: centreerdoorn is niet gelukt overigens, ik ga het op het oog doen. en dan maar hopen dat de bak erzo in glijdt en niet dat ik moet 'kutten' .
Als je op het oog een halve mm scheef zit krijg je die brut nooit in elkaar.
Rijdt een stuk beter heinfo schreef:vandaag de boel weer inelkaar gezet, afgebroken bouten uitgeboord etc. net even een testrit gemaakt, hij rijdt weer als nieuw. koppeling gaat veel lichter en optrekken veel beter. operatie geslaagd.