Allemaal bedankt voor de leuke reacties, ik ben er zeer tevreden van.
De lichtopbrengst is ook een stuk beter nu
Dan_600F schreef:chris_06 schreef:Vandaag is dan eindelijk m'n xenon geplaatst, gebruik makend van de condensator methode. Met dank aan tommy_hf

[/img]
BTW: In de verkoopstopic van DAN was er de discussie of deze wel of niet Bi-Xenon waren. Ik kan nu vertellen dat deze inderdaad Bi-Xenon zijn, de facelift werd namelijk altijd met Bi-Xenon geleverd. Bij mij is deze echter niet werkend aangezien hiervoor een extra kabel dient aangesloten te worden.
groeten
T ziet er netjes uit kerel maar wat bedoel je nou psies met condensator methode? Je hebt iig verder geen storingen op je dash? (puntje tussen de kilometrage etc)
Maakt de auto ff wat completer maat

Ik had het probleem dat de xenons enorm gingen flitsen wanneer de motor liep. Ik had er al eens over gelezen dat dit het geval was bij elke facelift en tommy_hf had hier een oplossing voor.
Het enige wat je moet doen is een condensator van 4700uF parallel over de + en - schakelen en je bent verlost van het flitsen EN de foutmelding op je dash. Het mooie aan deze oplossing is dat je geen schakelaar moet veranderen, alles werkt zoals halogeen en het kost je een hoop minder geld.
Ik zal binnenkort eens een fotootje maken hoe het er onder de kap uitziet.