Batterij van de sleutel leeg?
Batterij van de sleutel leeg?
Vanavond lukte het me niet de auto met de afstandsbediening op slot te doen. Met de sleutel dan maar. Ik denk dus dat de batterij leeg is. Iemand die weet hoe ik de sleutel open krijg om de batterij te vervangen?
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Re: Batterij van de sleutel leeg?
De dealer vertelde mij, dat dat automatisch gebeurd tijdens het rijden.
Batterij kan dus niet vervangen worden .. (volgens de dealer)
Ik heb het probleem afentoe ook wel eens...
Batterij kan dus niet vervangen worden .. (volgens de dealer)
Ik heb het probleem afentoe ook wel eens...
Heb je het nieuwe model sleutel (die ruitvormige met bmw logo in het midden) of het oudere model met de ronde achterkant?
Het nieuwe model bevat een accu die tijdens het rijden opgeladen wordt, de oude bevat een knoopcel batterij
Het nieuwe model bevat een accu die tijdens het rijden opgeladen wordt, de oude bevat een knoopcel batterij
www. M3 register .nl
Die heb ik dus, maar hoe kan die leeg zijn NA een rit?BertusE46 schreef:Heb je het nieuwe model sleutel (die ruitvormige met bmw logo in het midden)
Het nieuwe model bevat een accu die tijdens het rijden opgeladen wordt
-
Minas
Siemi schreef:Die heb ik dus, maar hoe kan die leeg zijn NA een rit?
Na in principe kan het niet, deze zou opgeladen moeten zijn,
het kan wel gebeuren dat uw batterij is losgekomen, had ergens gelezen dat dat ook wel eens durft gebeuren, sleutel openmaken gaat niet echt, je hebt de prijzige keuze om naar de dealer te gaan en nieuwe laten maken of zelf de handy man spelen en sleutel open maken met behulp van een klein platte schroevendraaien en nadien heel het spel met sterk "colle" terug dichtplakken.
Voordat je met je sleutel gaat hobby'en:
Het probleem hoeft niet perse aan de sleutel te liggen, laat eerst even de auto uitlezen. Waarschijnlijk is er een foutcode opgeslagen na de storing waar eventueel een oorzaak uit af te lijden valt.....
Geloof dat zo'n nieuwe sleutel iets van 150 euro kost!!!
Het probleem hoeft niet perse aan de sleutel te liggen, laat eerst even de auto uitlezen. Waarschijnlijk is er een foutcode opgeslagen na de storing waar eventueel een oorzaak uit af te lijden valt.....
Geloof dat zo'n nieuwe sleutel iets van 150 euro kost!!!
www. M3 register .nl
En dan nog eens die extra kosten die ze rekenen ..
-
Minas
Bertus kan hem uitlezen 8p , heeft toch zo'n apparaatjeDnl schreef:En dan nog eens die extra kosten die ze rekenen ..
Siemi niet, en die vroeg het
En denk dat de Dealer dichtbij is voor Siemi :p
En denk dat de Dealer dichtbij is voor Siemi :p
En daar komt nog bij dat Siemi nog garantie heeft 
Precies! Gewoon terug gaan naar de dealer dus!
Waarschijnlijk kwestie van uitlezen, fout opsporen en resetten. Wellicht een kleine sensor oid die niet goed is, of inderdaad wellicht het accu'tje van je sleutel die de beste tijd heeft gehad....
Waarschijnlijk kwestie van uitlezen, fout opsporen en resetten. Wellicht een kleine sensor oid die niet goed is, of inderdaad wellicht het accu'tje van je sleutel die de beste tijd heeft gehad....
www. M3 register .nl
-
Minas
Boft die dan even !Siemi schreef:En daar komt nog bij dat Siemi nog garantie heeft
De zender in de sleutel kan ook gestoord worden door een ander sterker radiosignaal.
Heb dit ook al een paar keer gehad.
Hoeft dus niet direct aan de batterij van de sleutel te liggen. Anders even met de reserve-sleutel checken.
Heb dit ook al een paar keer gehad.
Hoeft dus niet direct aan de batterij van de sleutel te liggen. Anders even met de reserve-sleutel checken.
BMW - Maßstab für Fahrspaß