Detaillen en Eerste keer lak vv labcosmetica ceramic coatings

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
rLdU3)B

Detaillen en Eerste keer lak vv labcosmetica ceramic coatings

Bericht door rLdU3)B » 08 jul 2024, 20:42

Ik heb m’n 325Ci al vanaf 2017, inmiddels niet m’n daily ride , plan was m’n troetelkind te verkopen maar kan er geen afstand van doen, hij rijdt nog steeds geweldig. En weet wat er sinds ik ‘m heb aan gedaan is. Dan doe je hem niet zo snel weg.
Ik heb ‘m eigenlijk nooit opgepoetst , na een wasbeurt met luchtdruk droog geblazen en dorpels met doeken, toch zie je in de loop der jaren parkeerdeukjes ontstaan, deukjes op motorkap etc. Van onze gevleugelde vrienden maaginhoudt met aftekeningen in de lak. En ja na een wasbeurt zag het er altijd weer top uit. Maar toch , die plekjes , zelf aanpakken lukt me qua tijd gewoon niet helaas, dus heb besloten na al die jaren trouwe dienst de lak grondig aan te laten pakken . Door een bedrijf uit Oirschot vriend van mij kwam daarmee en vandaag mijn bmw en hij z’n mini daar gebracht. Ze gaan morgen alle deukjes en kleine beschadigingen aan spoiler onder bumper bijwerken en waar nodig spuiten . Kleine plekjes op de velgen bijwerken. Dan het hele detail proces .en vervolgens de labcosmetica ceramic coatings aanbrengen (levensduur 6jr) . Ik had eerst gedacht dat het niet zou kunnen vanwege de leeftijd van de bmw (2002) , maar blijkbaar is de laklaag uit deze periode erg goed en goed te behandelen . Ik heb ze gevraagd foto’s te maken van het proces en zal die als ik ze heb delen . Overigens wordt ook de hardtop meegenomen ( die heb ik wel later aangekocht)
Ben zo benieuwd wat het resultaat zal zijn.
Ook de beige binnen bekleding wordt grondig aangepakt (kwetsbare kleur helaas) .
Helaas is het leer van m’n bestuurders stoel best wel versleten . De andere stoel konden ze prima netjes krijgen)
Over de rug van de bestuurdersstoel zit nu een hoes in zelfde kleur beige( gekocht via Amazon en eigenlijk best wel prima gemaakt) . Heb twee complete stoelsets maar nu alleen nog de rug aangebracht .
Heb voor het leer herstel een adres gekregen van een vakman uit Eindhoven dus ga hem contacten wat betreft evt herstellen van dat leer . Hopelijk kan hij er wat mee en vallen de kosten mee.
Onlangs de lenzen van de koplampen zelf vervangen en knipperlichten voor ook dus alles rondom ziet er i.i.g. als nieuw uit .
To be continued dus 👋🏽
Never Give Up!

rLdU3)B

Re: Detaillen en Eerste keer lak vv labcosmetica ceramic coatings

Bericht door rLdU3)B » 10 jul 2024, 13:15

Nou dit is dag 1 bij LXRY eerst hebben ze wat klein spuitwerk bij de voor bumper spoiler hersteld en gespoten en nog wat plekjes bijgewerkt. Daarna kreeg ik deze foto’s van de diverse spot repair punten , ze gaan grondig te werk .
De eerste foto’s
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Never Give Up!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”