Vincent - E63 650i
Vincent - E63 650i
Hallo,
Hierbij wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Vincent, 46 jaar en woonachtig in Gelderland.
Dit Nederlandse BMW forum viel mij op omdat er veel mensen berichten plaatsen en reageren.
Ik hoop daar af en toe wat aan bij te kunnen dragen maar ook wat van op te steken.
Ik heb een grote voorliefde voor auto's met name als er een mooie V8 in ligt.
Het uiterlijk is daarnaast ook niet onbelangrijk.
Dat soort auto's beginnen binnen mijn zoek criteria redelijk zeldzaam te worden maar ik wilde er toch heel graag nog één rijden.
Mijn favoriete klassieker (helaas nooit gehad) was de 635CSi uit de jaren '80.
Na lang zoeken en vergelijken heb ik uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en deze schitterend iets modernere 6 serie gevonden.
Ik heb hiervoor een Peugeot 406 coupé gereden met een fijne 3.0 V6 maar dit is toch wel iets anders.
Ik hoop natuurlijk niet al te veel van de wel bekende "aandachtspunten" mee te maken maar tot dus ver is elke kilometer een genot te rijden!
Hierbij wil ik mij even voorstellen.
Ik ben Vincent, 46 jaar en woonachtig in Gelderland.
Dit Nederlandse BMW forum viel mij op omdat er veel mensen berichten plaatsen en reageren.
Ik hoop daar af en toe wat aan bij te kunnen dragen maar ook wat van op te steken.
Ik heb een grote voorliefde voor auto's met name als er een mooie V8 in ligt.
Het uiterlijk is daarnaast ook niet onbelangrijk.
Dat soort auto's beginnen binnen mijn zoek criteria redelijk zeldzaam te worden maar ik wilde er toch heel graag nog één rijden.
Mijn favoriete klassieker (helaas nooit gehad) was de 635CSi uit de jaren '80.
Na lang zoeken en vergelijken heb ik uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en deze schitterend iets modernere 6 serie gevonden.
Ik heb hiervoor een Peugeot 406 coupé gereden met een fijne 3.0 V6 maar dit is toch wel iets anders.
Ik hoop natuurlijk niet al te veel van de wel bekende "aandachtspunten" mee te maken maar tot dus ver is elke kilometer een genot te rijden!
-
Locksmidv8
Re: Vincent - E63 650i
Welkom Vincent,
Veel plezier met jou E63, veel veilige km's toegewenst.
Veel plezier met jou E63, veel veilige km's toegewenst.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Vincent,
Foto's van je wagen den het meestal wel goed hier op het forum
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E63 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gaten voor de gezelligste meetings en events
Foto's van je wagen den het meestal wel goed hier op het forum
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E63 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gaten voor de gezelligste meetings en events
Hallo Vincent
Welkom
en als je dan toch foto's gaat maken, ik zou wel eens onder de motorkap willen kijken
zo'n V8 moet er goed uitzien lijkt me, je maakt me een beetje jaloers
Welkom
en als je dan toch foto's gaat maken, ik zou wel eens onder de motorkap willen kijken
zo'n V8 moet er goed uitzien lijkt me, je maakt me een beetje jaloers
Laatst gewijzigd door MartinpH op 21 nov 2020, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt!
Ik moet me nog eens verdiepen in het uploaden van foto's. Die kanselier rechtstreeks plaatsen als ik goed heb gelezen. Ik maak nu geen gebruik van cloud systemen.
Ook onder de motorkap is het een plaatje
Ik moet me nog eens verdiepen in het uploaden van foto's. Die kanselier rechtstreeks plaatsen als ik goed heb gelezen. Ik maak nu geen gebruik van cloud systemen.
Ook onder de motorkap is het een plaatje
Welkom op het forum Vincent
Je kunt op diverse locaties je afbeeldingen uploaden.
https://imgur.com/
https://www.mupload.nl/
Maar je kunt ook een foto toevoegen onderaan een bericht dat je wil tikken.

Je kunt op diverse locaties je afbeeldingen uploaden.
https://imgur.com/
https://www.mupload.nl/
Maar je kunt ook een foto toevoegen onderaan een bericht dat je wil tikken.

Mooie auto heb je Vincent. Ik rij zelf al bijna 4 jaar met een 645CIS die me uitermate goed bevalt en tot nu toe geen problemen gehad. V8 motoren vind ik voor auto's de mooiste die er zijn door het donkere geluid die ze maken en de soepele trekkracht, helaas is het wel een uitstervend ras geworden door de elektrische (r)evolutie die in gang is gezet. Ik gebruik hem alleen voor lange ritten waarbij de olie goed op temperatuur komt. Het is jammer dat er zo weinig berichten gezet worden in de map van de 6 serie want het is toch in mijn ogen een vrij aparte auto onder merkgenoten. Mag ik vragen hoeveel km er op de teller staat? De mijne staat op 69500.
Met vriendelijke groet,
Jos
Met vriendelijke groet,
Jos
Hoi Jos.
Voor mij geeft de een v8 het meeste plezier. Ook als rustig accelereert. Ik gebruik hem ook alleen voor langere ritten. Het duurt ook wel even voor de olie echt warm is. Die van jou heeft wel een extreem lage km stand. Die is eigenlijk nog nieuw. Die van mij is net door de 200.000 barrière gegaan.
@ Martinph de motor is mooi schoon.

Voor mij geeft de een v8 het meeste plezier. Ook als rustig accelereert. Ik gebruik hem ook alleen voor langere ritten. Het duurt ook wel even voor de olie echt warm is. Die van jou heeft wel een extreem lage km stand. Die is eigenlijk nog nieuw. Die van mij is net door de 200.000 barrière gegaan.
@ Martinph de motor is mooi schoon.

Ja mooie motor
lekker vol met zo'n motor
en mooie wagen ook top
lekker vol met zo'n motor
en mooie wagen ook top
-
Locksmidv8
Welkom Vincent.
Heel veel veilige km's toegewenst en veel plezier op dit forum.
Mooie 650i heb je, veel geluk en vooral rijplezier toegewenst!
Heel veel veilige km's toegewenst en veel plezier op dit forum.
Mooie 650i heb je, veel geluk en vooral rijplezier toegewenst!