owww dat is behoorlijk zuur op zijn zachts gezegd...
Hebben ze niks aan de mechatronic gedaan? Want daar gaan je foutcode toch over? --> kortsluiting op klep B (zoals jij kort omschreef)
Gezien daar de link ligt met de foutmelding snap ik niet dat je naar het mechanische deel gaat kijken...eerlijk gezegd. Maar ja ik lees ook maar wat jij schrijft, sta er niet naast..
Als men toch het onderdelen kanon wilt afvuren, vervang dan gelijk je hele mechatronica/brein incl computer.
Vervelende is dat het af en toe optreed...maar een bedrijf moet ook kijken of ze het kunnen laten optreden en hierbij proberen om zoveel mogelijk informatie op te vangen gerelateerd aan die foutmelding die jij omschreef.. (denk hierbij aan drukken, klep aansturingen/standen).
kabelbreuk buiten de bak...denk het niet..als ik even die foutmelding omtrent klep b zie. Naar de bak gaan o.a. 2 set CAN, wakeup +, gezekerde + en een massa. of je moet meer foutcodes overhandigen.
Weet even niet welke type bak je hebt...6hp of 8hp? Maar een klep B heeft diverse functies even snel gelezen.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... p/C2JNfr4s
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht