Spiegel kantelt niet bij achteruit
Spiegel kantelt niet bij achteruit
Mijn bijrijders spiegel kantelt niet naar beneden toe als ik de auto in “R” zet. Was dit optioneel destijds of is mijn spiegelverstelling niet helemaal lekker?
M, the Most Powerful Letter in the World!
Re: Spiegel kantelt niet bij achteruit
De knop voor de spiegels moet in ieder geval naar links staan (bij LHD). Het zou mij niets verbazen dat het gewoon een optie was. Als ik even een muntje in de Google-automaat gooi, zie ik "dat ze wel eens in een E39 hebben gezeten die het wel had" en "dat veel mensen deze optie missen". Het zou toch vermeld moeten zijn op je optielijst?
Knopje heb ik al geprobeerd maar dat geeft geen verschil. Ik heb al in heel wat e39s gezeten en die hadden het allemaal. Optie lijst staat het niet.
- LarsBrugman
Het is inderdaad niet standaard op de E39. Voor deze optie moet je memory functie op de stoelen en spiegels hebben.
Ah kijk. Heb ik weer wat geleerd. Bedankt!
Weet je toevallig hoe het zit met de tellerringen bijvoorbeeld? Mijn auto is van 2002 origineel facelift, maar geen ringen. Ook geen Chrome kofferbak stripje.
Weet je toevallig hoe het zit met de tellerringen bijvoorbeeld? Mijn auto is van 2002 origineel facelift, maar geen ringen. Ook geen Chrome kofferbak stripje.
Laatst gewijzigd door Edward op 23 mar 2020, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten samengevoegd.
Reden: Berichten samengevoegd.
- LarsBrugman
-Tellerringen zou ik je niet kunnen vertellen. Ik heb het idee dat die alleen op de M5 geleverd zijn, maar met zekerheid durf ik dit niet te zeggen. Ik weet wel dat M-Sport modellen ze standaard ook niet hadden, misschien was het een extra optie in die tijd.
-De chrome kofferbak strip is pas vanaf september 2002 op de auto's gekomen, tenzij de auto Shadow Line heeft.
-De chrome kofferbak strip is pas vanaf september 2002 op de auto's gekomen, tenzij de auto Shadow Line heeft.
Laatst gewijzigd door Edward op 23 mar 2020, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd. Citeren van direct bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Reden: Citaat verwijderd. Citeren van direct bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Chrome koffer bak strip zou kunnen. De teller ringen zijn ook op de normale modellen geleverd. Wellicht ook vanaf september 2002? Zal straks even googlen.
- LarsBrugman
Ik heb een 2003, en die heeft geen tellerringen. Ben benieuwd hoe dat zit
Ik heb even gegoogled. Maar kan helaas geen informatie erover vinden. Vind de ringen wel mooi hoor.