Ik ben SjoerdB, 27 lentes jong en zelfstandig ondernemer. Sinds drie maanden ben ik in het bezit van een BMW E91 LCI 325i welke 'M-sport' is uitgevoerd. Mijn eerste twee auto's waren Seat Ibiza's (6k1 1998 en 6k2 uit 2001), van de eerste heb ik geen foto meer, de tweede wel. Verlaagd met een zo goedkoop mogelijke schroefset, flink veel RMS subwoofer en imitatie BBS-wielen.

Vervolgens een uitstapje gemaakt naar Opel (Astra GTC uit 2005, zie foto), waarin ik mezelf bijna vier jaar verplaatst heb. Ontzettend fijne auto en door het chippen (1.9CDTi) ook lekker vlot (220pk). Verlaagd met wat veren, wederom imitatie BBS-wielen eronder en ook hier weer veel audio.

Daarna toch weer terug gegaan naar Volkswagen en wel in de vorm van een Golf 5 GTI Edition 30. Daar heb ik ruim drie jaar mee gereden en werkelijk alles heb ik daarbij aangepast. Luchtvering, motorisch aangepast naar 340pk, remmerij rondom compleet vervangen voor groter spul, etc. etc. Weggegaan omdat mijn vriendin en ik drie auto's reden (zakelijk rijd ik een Caddy). Ergens nog steeds spijt dat 'ie weg is, maar kleine jongens worden groot.

Dan nu, de BMW. Een E91, bouwjaar 2012 (één van de laatsten) met de heerlijke 3 liter N53 motor. Helaas de 325i en geen 330i, maar ik zag deze auto staan en was spontaan verliefd. De M-sport uitvoering samen met de zwarte metallic lak en het prachtige donkerbruine interieur maakt het totaalplaatje een genot om naar te kijken. Voorzien van een prettige automaatbak en meer dan genoeg opties (navigatie, xenon, stuurwielbediening, etc. etc.) maakt het een erg fijne reis kompaan. Betere foto's volgen binnenkort!

En na twee jaar is de 325i verkocht. In de plaats gekomen is een 340i uit 2017, uiteraard ook weer M-sport.