Pepijn, F07-535ix 2012 (en een hele mooie ;) )

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Pepijn

Pepijn, F07-535ix 2012 (en een hele mooie ;) )

Bericht door Pepijn » 20 okt 2018, 21:01

Hallo allemaal,
Ik ben Pepijn. MIjn eerste 4 auto's waren allen (exclusieve) Saabs. In die periode ook de voordelen van een liefhebbersforum ontdekt. Daarna een XC60 en nu voor het eerst in mijn leven een BMW. Dit is zelfs de eerste BMW waar ik ooit in gereden heb.
Betreft een 535iX Gran Turismo uit 2012. Ik weet dat de meningen over dit model wat verdeeld zijn, ik was er echter meteen verliefd op. Op de beperkte laadruimte na heeft ie alles wat ik in een auto zoek.
De vorige eigenaar is een enorm BMW-fan en vermoedelijk hier ook actief. Hij heeft de auto optisch helemaal in topstaat gebracht (detailing etc)

Ik heb de auto nu een week in bezit en al bijna 1500 fijne km's er op zitten (want dat gaat nu eenmaal heel vlot).
De lengte is nog wel even wennen in de stad. Verder ben ik al helemaal om. Fantastische rij-ervaring!

De auto is full options en zo'n 153k op de teller. Dat wil waarschijnlijk zeggen dat ik de komende jaren hier op zoek zal gaan naar adviezen, onderdelen en hulp. Naar de dealer gaan lijkt me namelijk economisch gezien niet zo verstandig. Daarbij vind ik het leuk om mijn mouwen weer eens op te stropen en lekker (mee) te klussen.

Groet, Pepijn
Laatst gewijzigd door Leen op 18 feb 2020, 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.
F07 (/535ix GT)

Tarantino

Re: Pepijn, F07-535ix 2012 (en een hele mooie ;) )

Bericht door Tarantino » 21 okt 2018, 20:45

Schitterende auto en ook het model vind ik erg mooi.
Veel plezier ermee en veilige kilometers gewenst!

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Pepijn, F07-535ix 2012 (en een hele mooie ;) )

Bericht door mieske90 » 22 okt 2018, 14:45

Welkom Pepijn,

Inderdaad een hele nette wagen :duim:
Full option klinkt leuk, welke leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?

Meer foto's van je wagen zien we altijd graag ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F07 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”