Sinds kort ben ik een BMW bezitter en zal mijzelf even voorstellen.
Ik ben Erik en 27 jaar oud en kom uit Twente.
Na het behalen van mijn rijbewijs op mijn 18e heb ik gelijk een VW Polo uit 1998 gekocht.
Prima eerste auto maar naar een aantal jaar wou ik wat nieuwers. Daarna een Peugeot 306 uit 2002 gekocht.
Die auto uiteindelijk verkocht om een auto te halen die per maand wat voordeliger was in verband met het kopen van een huis.
Die auto werd een Ford Ka uit 2012. Toen ik de auto kocht had hij net geen 20.000 gelopen. Qua opties was het niet heel bijzonder, hij had elektrische ramen/airco en start en stop. De auto liep ongeveer 1 op 18 dus veel goedkoper word het haast niet. Toen ik de auto vorige week verkocht had hij 43.000 gelopen.
Inmiddels woon ik al een jaar in mijn huis en valt het allemaal wat goedkoper uit dan verwacht dus ben ik voor een wat grotere en luxere auto gegaan.
Aangezien ik niet veel KM op jaarbasis rij kan een wat minder zuinige auto wel uit.
Toch wel even schikken bij de pomp de eerste keer volgooien. Bij de Ka was hij met 45 euro vol, nu was het boven de 80 euro :shock:

Vriend van mij rijd een BMW 3 serie Touring en na een stukje daarin gereden te hebben wou ik er ook één :lol:
Naar een paar dagen zoeken een 320 gevonden in Waardenburg. Die kant op en een stuk gereden en ik was verkocht dus de auto gelijk meegenomen. De vorige eigenaar had hem bij de zelfde dealer in onderhoud en tijdens de APK en grote beurt was die verliefd geworden op een nieuwe model in de showroom. :lol:
Auto heeft dus nog 13 maanden APK en net een grote beurt gehad
Uiteindelijk is het de BMW hier onder geworden, een 320 uit 2005 met 220.000 op de teller.
Voor een 10 jaar oude auto ziet hij er nog erg netjes uit, volgens het boekje ieder jaar netjes onderhoud gehad.
De BMW is onder andere voorzien van Vol Leer, Navi pro, Stoelverwarming, PDC voor en achter en een elektrisch dakraam.
Niet van plan veel aan de auto te veranderen, wil alleen nog winterbanden op velg er bij.
Hieronder een foto van toen ik net thuis kwam na aankoop. Zou binnenkort als hij helemaal goed gepoetst is wat meer foto's uploaden. Auto heeft nu nog op veel plekken groene uitslag in de naden van de panelen en koplampen dus daar kan ik mij nog even goed op uitleven :lol:

Groeten Erik