Maarten E39 520i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
juandebapos

Maarten E39 520i

Bericht door juandebapos » 17 sep 2016, 10:18

Hallo allemaal,
Sinds maart van dit jaar ben ik eigenaar van een mooie 5 serie. Eigenlijk ging ik voor een subaru kijken bij de handelaar alleen daar viel de testrit nogal tegen. Toen stond deze al mooi te glimmen, een paar keer er omheen gelopen en de motor horen lopen. Dat zag en hoorde er allemaal heel behoorlijk uit! :-) toch weggegaan en wat andere auto's bekeken/gereden maar niks wat echt beviel, dus terug naar de beamer voor een testrit en eigenlijk binnen een minuut al verkocht! :-) Er stonden flink wat kilometers op, 300400 om precies te zijn maar was van de 1e eigenaar en zo te zien was er goed voor gezorgd dus ik durfde de gok wel aan.
Intussen zijn we al een paar maanden verder en ik heb er nog geen spijt van gehad! Voor het mooie had hij iets meer pks mogen hebben maar voor alledaags gebruik voldoet deze ruimschoots. Er waren wat kleine dingetjes die er aan gedaan zijn, oa pixel reparatie, filters en olie vervangen, kleppendeksel pakking vervangen, stabilisator lv, airco service en de warmtewisselaar. De elektrische ramen achter doen t niet meer, volgens mij agv de bekende kwaal met het mechaniek. Daar gaan we ons dit najaar mee bezighouden, en voor mijn verjaardag heb ik een pakketje van maguires gekregen dus daar gaan we binnekort ook mee aan de slag. Voor en na foto's volgen! :)
Gr Maarten

NielZ

Re: Maarten E39 520i

Bericht door NielZ » 17 sep 2016, 16:48

Welkom Maarten!

E39 zijn de mooiste 5's ooit gemaakt. Tijdloos model :W

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”