Chris E60 - 525i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Chrisovitjs

Chris E60 - 525i

Bericht door Chrisovitjs » 06 mei 2016, 01:23

Ik dacht ik meld me ook even aan op dit forum, sinds ander halve week eigenaar van een 525i uit 2004.

Mijn naam is Christian kom uit Hengelo (OV). Hiervoor de kleine BMW gereden een Mini Cooper S (JCW), en nu toch voor het echte werk gegaan! Ook altijd erg actief geweest op het MINI forum.

Tot nu toe bevalt hij me super heb alleen een beetje opstart problemen, de auto lekt wat olie en is denk ik de carterpakking of van het oliefilterhuis hij lekt aan de rechterkant 'halverwege' het blok de koppakking is gelukkig droog.

De auto verder in top staat, van de eerste eigenaar 127.xxx gelopen! Heb direct eventjes luxe platen op laten zetten en even een paar nieuwe wissers, eerst even het olie probleempje verhelpen en dan verder! Wilde graag een nieuwe breedset (172 style, Frankfurt) maar deze worden niet meer gemaakt, dus dat wordt even verder zoeken!

Zal hieronder even wat foto's plaatsen!

Mvg Christian M

Chrisovitjs

Re: Chris E60 - 525i

Bericht door Chrisovitjs » 06 mei 2016, 01:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

JR525i

Bericht door JR525i » 06 mei 2016, 19:07

nette wagen man.
Kilometerstand helemaal zo vind je ze niet veel, bijna hetzelfde als die van mij toen ik m kocht.
veel rijplezier met je beamer :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 09 mei 2016, 19:53

Welkom Chris,

je wagen ziet er heel netjes uit, hopelijk wordt je olie probleempje snel verholpen.

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”