Mike - E60 520i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
groenestijnm

Mike - E60 520i

Bericht door groenestijnm » 13 apr 2016, 08:39

Hallo allemaal,

Ik ben Mike, kom uit gem. Huizen en rij nu al weer bijna een jaartje in mijn eerste BMW!
net twee ton op de teller, maar gezien hij slecht twee eigenaren heeft gehad en alle boekjes bij de BMW garage zijn afgestempeld leek het mij geen slechte deal, en bij aankoop gelijk een grote beurt en de bak laten spoelen.

ik heb al wat dingetjes gedaan zoals de angel eyes vervangen door led. en in het interieur licht vezels aangelegd. gister avond heb ik eindelijk de nieuwe velgen er onder gezet (breedset) waar ik toch wel heel trots op ben :)

wat ik nog zou willen veranderen zijn een Voor en achter M bumper, duplex uitlaat en de ramen rondom tinten (niet helemaal blinderen)

Hier even snel twee foto's. binnenkort met mooi weer (zonsondergang) even wat mooie plaatjes schieten.
Afbeelding

Afbeelding

Ovanjole

Re: Mike - E60 520i

Bericht door Ovanjole » 13 apr 2016, 10:13

Hey Mike!

Welkom op het forum! Die foto's smaken inderdaad naar meer! Kan je mij vertellen wat lichtvezels zijn? Een soort sterrenhemel? Ben een beetje een leuk op dat gebied geloof ik.
Mooie plannen heb je verder nog met de auto, ik ga je iig volgen als je een showroom aanmaakt!
Komen die velgen trouwens van een nieuwe 5 af? Zijn wel dik, zie je niet vaak op een e60.

Mocht je vragen hebben over iets kan je altijd terecht bij een van de moderators, zoek je iets, probeer dan altijd eerst even de zoekfunctie rechtsboven eens.

We hebben as 17 april een meeting, je bent welkom!

Verder wens ik je veel veilige km's toe, en veel plezier van je wagen :duimen:

groenestijnm

Bericht door groenestijnm » 13 apr 2016, 12:51

hey

De vezels zijn een soort glasvezel (waar ze inderdaad ook sterren hemels van maken) maar dan van kunststof met een lip er aan zodat je hem overal tussen de bekleding en/of dashboard kan klemmen.

De Velgen zijn style 433 (replica) volgens mij horen ze onder een M6

17e gaat helaas niet lukken, maar ik ga zeker een keer langskomen op een meeting!

Afbeelding

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 14 apr 2016, 07:12

Welkom hier Mike !

Yessssss, weer een 5 serie er bij :gekdoen: 5 serie rules ;)

Wat een mooie wagen, en die vezels zijn supergaaf zeg ! Dat zou ik wel eens in het echt willen zien ! Goede plannen heb je ook :duim:

Ik nodig je graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info :duim: Hopelijk kun je daar wel aanwezig zijn.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”