Hallo allemaal, ik wil me even voorstellen op dit forum.
Mijn naam is Jan en ik ben woonachtig op het mooie Drentse land in de omgeving van Emmen.
Ik rij sinds 06 BMW E61 touring, begonnen met een 525D business en later overgestapt in een super 535D, silbergrau met dakota zwart interieur. Deze heb ik inmiddels alweer 6 jaar en zit bijna aan de drie ton, zonder noemenswaardige storingen.
Het enige serieuze probleem was een onverklaarbaar lek in een wartel van de brandstofretourleiding.
En vorige week heb ik een nieuwe compressor van de luchtvering eronder gezet, die liep prachtig maar bleek na opening versleten zuigerveren te hebben. Overigens slecht materiaal wat ik zo kan zien.
Nieuwe eronder, exact dezelfde als de fabrieks -montage en alles functioneert weer 100% en de storingsmeldingen zijn gelukkig verdwenen. Kosten € 245,-inclusief relais.
O ja, de waterpomp van de Webasto standkachel heeft het onlangs ook begeven en daar zoek ik nog een andere/nieuwe voor.
Verder dus een super auto die ik voorlopig niet weg doe omdat ik weet dat hij goed is en ik hoop de 5 ton te halen.
Ik heb al veel storingen de revu zien passeren op het forum maar ik kan rustig stellen dat mijn auto gelukkig zeer betrouwbaar is tot nu toe.
Vriendelijke groet, Jan.
Jan - E61 535D
Re: Jan stelt zich voor.
Welkom Jan!
Ik heb het kleinere broertje van jouw 535D, die van mij is tot nu toe ook erg betrouwbaar
.
4 a 5ton ben ik ook van plan om te halen (teller staat nu op 276K).
Foto's zien we hier trouwens graag
.
Veel plezier hier en met de bimmer
Ik heb het kleinere broertje van jouw 535D, die van mij is tot nu toe ook erg betrouwbaar
4 a 5ton ben ik ook van plan om te halen (teller staat nu op 276K).
Foto's zien we hier trouwens graag
Veel plezier hier en met de bimmer
Re: Jan stelt zich voor.
welkom op het forum...
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Jan - E61 535D
Welkom Jan,
Kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
Wat voor leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?
Zeer benieuwd naar foto's van je bmw
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
Wat voor leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?
Zeer benieuwd naar foto's van je bmw
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Re: Jan - E61 535D
Welkom hier Jan !
Yessssss, weer een 5-serie er bij hier
, 5-serie rules
Foto's zijn zeer welkom van dit beest
Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Yessssss, weer een 5-serie er bij hier
Foto's zijn zeer welkom van dit beest
Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe