Skinnybmw E61 530D
Skinnybmw E61 530D
Goedendag,
Ik ben Skinnybmw, 36 jaar oud uit Leeuwarden. Mijn eerste auto was een zinnoberrot E30 325i coach met M50B25 motor. Daarna kocht ik een Sebringgrau E34 3.6 M5 sedan. Na een korte overstap naar een Alfa Romeo GT weer terug bij het mooiste merk. Nu met een E61 530d Touring. Sommigen zullen mij kennen van BMWFan (moderator), E34.nl en andere auto/BMW-fora of meetings.
Ik ben Skinnybmw, 36 jaar oud uit Leeuwarden. Mijn eerste auto was een zinnoberrot E30 325i coach met M50B25 motor. Daarna kocht ik een Sebringgrau E34 3.6 M5 sedan. Na een korte overstap naar een Alfa Romeo GT weer terug bij het mooiste merk. Nu met een E61 530d Touring. Sommigen zullen mij kennen van BMWFan (moderator), E34.nl en andere auto/BMW-fora of meetings.
Re: Skinnybmw E61 530D
Welkom hier Skinnybmw !
Yessssss, weer een 5 serie er bij
5 serie rules
Heb je ook foto's van de wagen ? Overigens jammer dat je de E34 niet meer hebt.
Is het een LCI of Pre-LCI ?
Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even aangevuld voor het overzicht hier
Yessssss, weer een 5 serie er bij
Heb je ook foto's van de wagen ? Overigens jammer dat je de E34 niet meer hebt.
Is het een LCI of Pre-LCI ?
Ik nodig je tevens graag uit voor het BMW 5 Serie Event 2016 op 24 April in Odijk, zie de link in mijn onderschrift voor meer info
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even aangevuld voor het overzicht hier
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum,
Foto's van je bmw zijn altijd welkom, ook die van je E30 en E34 zijn welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Foto's van je bmw zijn altijd welkom, ook die van je E30 en E34 zijn welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Welkom op het forum....
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.
Welkom mede 530D rijder! Was er al om foto's gevraagd?
Veel plezier hier en met de bimmer
Veel plezier hier en met de bimmer
- BMW_Mischa
Heb je je serieus nu pas hier voor het eerst aangemeld Skinny? Dacht dat jij op ieder (BMW)Forum al wel te vinden was
Maar WELKOM!
Ff een sneak preview (van zijn pre-lci), de rest moet hij zelf maar vertellen/laten zien .

Maar WELKOM!
Ff een sneak preview (van zijn pre-lci), de rest moet hij zelf maar vertellen/laten zien .

E30 325i Cabrio ('87) R.I.P.
E36 316i LPI sedan ('97) Verkocht
E46 320D sedan ('01) Verkocht
E36 325i Cabrio ('94) Verkocht
E61 520D ('07) Verkocht
F20 116D ('13) Verkocht
F31 320D ('13)
Haha, bedankt allen! Ja, nu pas, Mischa...niet heel actief geweest de laatste jaren op fora maar nu ik weer BMW rij zal dat wel veranderen. Ik zal z.s.m. meer foto's plaatsen (bedankt, Mischa). Het gaat om een 2005 530D en ik ben de 3de eigenaar. Eerst is de auto van een lease-rijder geweest (2005-2009) en daarna een particulier (zoals ik). De auto heeft inmiddels 266.000 km. ervaring maar rijdt nog heerlijk. Na een inspectie en een grote beurt kwam naar voren dat alleen de banden slecht zijn en de swirl flaps nog verwijderd moeten worden. Dit zal dan ook de eerste prio zijn en wil het zelf doen (met de bestaande DIY's op internet). De auto was standaard redelijk kaal opgeleverd (alleen lichtpakket volgens mij maar bijv. standaard 16" en stof interieur) maar heeft nu wat leuke opties. Lederen comfortstoelen met memory, verwarming/verkoeling en 'massage' en 18" M5 imitatie (welke ik ga vervangen of laat poedercoaten). Toekomstplannen zijn: M-stuur, bumpers spuiten/M-tech monteren, Bi-xenon, logo voor vervangen, led installatie binnenverlichting.
Ziet er goed uit en al hoop aan gedaan lees ik !
En je plannen voor de toekomst zijn ook super !
Maak gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor ons
En je plannen voor de toekomst zijn ook super !
Maak gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor ons