Jeffrey met een E90 325i
Jeffrey met een E90 325i
Hallo , ik ben Jeffrey.
Ik heb een e90 325i van 2011.
Een hele nette volle auto.Er zitten alpina b7 velgen onder (18 inch zilver/ grijs).
De auto is voor mij helemaal af, maar ben op zoek naar dezelfde alpina b7 velgen in het blinkend zwart
met gepolijste rib. Ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand toevallig een goede tip , waar die te verkrijgen zijn?
Groetjes Jeffrey
Ik heb een e90 325i van 2011.
Een hele nette volle auto.Er zitten alpina b7 velgen onder (18 inch zilver/ grijs).
De auto is voor mij helemaal af, maar ben op zoek naar dezelfde alpina b7 velgen in het blinkend zwart
met gepolijste rib. Ik kan hem nergens vinden. Heeft iemand toevallig een goede tip , waar die te verkrijgen zijn?
Groetjes Jeffrey
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Jeffrey met een E90 325i
Welkom Jeffrey,
Kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
Wat voor leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?
Foto's van je bmw zijn altijd welkom
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je bericht even in een aparte topic gezet
Kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
Wat voor leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?
Foto's van je bmw zijn altijd welkom
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je bericht even in een aparte topic gezet
Het is dus een e90 325i van 2011.Lederen interrieur,met pianolak zwart inleg. Hij is iets gekieteld (N53 blok) 266 pk.
De inlaat zou nog veranderd kunnen worden , maar kosten ten opzichte van de 6 pk die er meer uit te halen valt ,is niet interessant.
Verder een electrisch schuif/kantel dak en inklapbare spiegels.Binnen verlichting volledig LED. Harmon kardon sound
system .
Als iemand me uitlegd hoe ik een foto kan uploaden (plaatsen) , zal ik dat zeker doen.
Groetjes Jeffrey
De inlaat zou nog veranderd kunnen worden , maar kosten ten opzichte van de 6 pk die er meer uit te halen valt ,is niet interessant.
Verder een electrisch schuif/kantel dak en inklapbare spiegels.Binnen verlichting volledig LED. Harmon kardon sound
system .
Als iemand me uitlegd hoe ik een foto kan uploaden (plaatsen) , zal ik dat zeker doen.
Groetjes Jeffrey
- mieske90
- BimmerPortal Team
Voor het uploaden van foto's kun je het beste dit topic door lezen.

Kleur: Cool water.

Zo daar is hij dan
Welkom op het forum...
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.