Sieg op zoek naar een 335i E92 coupe

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Omega Supreme

Sieg op zoek naar een 335i E92 coupe

Bericht door Omega Supreme » 23 jan 2016, 15:05

Hallo BMWliefhebbers,

Ik ben Sieg, 40 jaar en kom uit de regio Rotterdam. Ben getrouwd en de trotse vader van een dochter.
Ik rijd al vanaf mijn 18de auto maar nog nooit een BMW en vind dat het nu wel eens tijd wordt. Ik heb mijn zinnen gezet op een 335i E92 coupe, met voorkeur een (High) Executive met M Sportpakket. Ik ben van het forum lid geworden om zo veel mogelijk informatie in te winnen alvorens een 335 te kopen, wat eventueel bekende problemen/mankementen zijn en aandachtspunten, waar ik op moet letten. Op termijn wil ik de auto tunen en ik las dat Mosselman en Ziptuning wel betrouwbare bedrijven zijn.

Groeten,

Sieg

Ovanjole

Re: Sieg op zoek naar een 335i E92 coupe

Bericht door Ovanjole » 23 jan 2016, 15:58

Hallo Sieg,

welkom op het BMW forum! dat is een beste auto waarnaar je op zoek bent. Hier ga je ongetwijfeld alle informatie vinden wat betreft de auto die je wilt kopen, staat het niet op het forum dan kan je er altijd naar vragen!
over tuning kan je hier ook het een en ander vinden, daar durf ik zelf weinig over te zeggen maar is zeker wel belangrijk dat je daar goed onderzoek naar doet!

voor nu wens ik je succes met je zoektocht en wil je tevens uitnodigen voor onze zomerwielen greet op 17 April! heb je je bmw nog niet mag je altijd een andere wagen meenemen!

mocht je nog vragen hebben kan je altijd terecht bij een van de moderators, zoek je iets op het forum probeer dan even de zoekfunctie die rechtsboven zit!

Gr Olivier

Omega Supreme

Bericht door Omega Supreme » 23 jan 2016, 19:04

Hi Oliver bedankt voor de welkomstwoorden. :)

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 24 jan 2016, 15:24

Welkom Sieg,

Je bent inderdaad op zoek naar een hele serieuze wagen.
Maar mag ik vragen waarom je niet voor een :///m:3 gaat?

5 juni is het weer BimmerFest daar komen alle groto BMW tuners, daar zo ik als ik jou was informatie inwinnen voor het tunen van je wagen :ja:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E92 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”