Goedenavond allen,
Ik ben Joost 25 jaar uit Noord Holland en in het bezit van een BMW 320i touring 6 cylinder uit 2000. Deze heb ik gekocht in Duitsland vorig jaar mei. De auto is in goede staat en heeft alle opties die je zou willen
- Half leder sport interieur
- Zwarte hemel
- Elektrische schuif kanteldak
- Xenon verlichting
- Af fabriek verlaagd
Maar de mooiste en leukste optie is toch wel het 16.9 navigatie systeem, welke ik ik gekocht op marktplaats. Alles zit erbij en is van hetzelfde jaar als de auto
- BM 24 computer
- Tv Module
- CD wisselaar
- GPS navigatie wisselaar
- Antenne etc.
- originele kabelboom.
Maar nu is mijn grote probleem dat het klapscherm helaas zwart blijft, scherm klapt wel open, cd wisselaar gaat open, navigatie cd gaat open. Wie o Wie kan me helpen met dit vervelende euvel?
Joost E46 320i touring.
Re: Joost E46 320i touring.
Welkom hier Joost !
Klinkt als een mooie wagen, heb je ook fotootjes ? Daar zijn we namelijk altijd gek op hier
Je v raag kun je beter in het betreffende subforum plaatsten, daar is dit voorsteltopic niet voor bedoeld
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleem;loze kilometers toe
p.s. ik heb je topioctitel even aangepast voor het overzicht hier
Klinkt als een mooie wagen, heb je ook fotootjes ? Daar zijn we namelijk altijd gek op hier
Je v raag kun je beter in het betreffende subforum plaatsten, daar is dit voorsteltopic niet voor bedoeld
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan gerust even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleem;loze kilometers toe
p.s. ik heb je topioctitel even aangepast voor het overzicht hier
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Joost,
klinkt als een leuke auto met leuke opties.
jammer van je probleem met je navigatie.
foto's zijn altijd welkom
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
klinkt als een leuke auto met leuke opties.
jammer van je probleem met je navigatie.
foto's zijn altijd welkom
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

Hierbij een foto van afgelopen zomer in de Franse Alpen!
- mieske90
- BimmerPortal Team
nette wagen, hier ga je nog veel plezier mee beleven