Errol met 4x4 foutmelding

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Errol21

Errol met 4x4 foutmelding

Bericht door Errol21 » 04 nov 2015, 14:06

Beste leden,

Ik zou me zelf voor stellen mijn naam is Errol en ben een trotse bezitter van een BMW 325XI
En ben hier nieuw. Hoop op deze manier het volgende probleem op te kunnen lossen

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik bezit een BMW 325xi 2008 facelift

Nu krijg ik al paar dagen het volgende melding 4x4 DSC ABS EBV storing
Uitlaten lezen geeft aan iets in de voeding of dit klopt geen idee maar is er iemand die mij uit de brand kan helpen
Of die de zelfde probleem heeft gehad.

Ik weet dat je de melding weg kan krijgen door de stuur naar links als rechts te draaien helaas komt de probleem heelsnel weer terug.

Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Ook heb ik nog een probleem. Mijn vin draait helaas niet als mijn motor 100 graden of hoger wordt,
Helaas konden ze geen fouten uitlezen ik kreeg te horen dat ik de zekeringen moest nakijken Ze gaven door F20 en F38 F20 was leeg zat geen zekering in F38 zat wel een zekering maar die was heel vin draait we als ik de airco aan heb. Kon ook aan de thormstaat liggen die wordt elektrisch aangestuurd en geeft dus ook geen foutmelding
Heeft iemand ook hier een idee over

Hoor het graag

Ik kan ook langs komen als je denkt dat je met uitlezen de probleem kan achterhalen :ja:
Utrecht of regio Utrecht

Bart70
Contacteer:

Re: Errol met 4x4 foutmelding

Bericht door Bart70 » 04 nov 2015, 14:13

Welkom hier Errol,

Dit is het voorsteltopic, en eigenlijk niet ervoor bedoeld om je vragen met betrekking tot problemen te zetten, die heb je volgens mij ook al in het betreffende subforum neer gezet wat natuurlijk helemaal juist is :duim:

Maar om terug te komen op het voorstellen, kun je misschien iets meer over jezelf vertellen en je wagen ?

Fotootjes zijn we overigens ook dol op hier ;)

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je ondanks de huidige problemen, natuurlijk toch vele veilige en probleemloze kilometers verder :duim:

p.s. ik heb je topictitel even iets gewijzigd voor het overzicht hier

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Errol met 4x4 foutmelding

Bericht door mieske90 » 04 nov 2015, 20:33

Welkom Errol,

zoals mijn collega al zei, je probleem kun je het beste in de desbetreffende subforum plaatsen.
daar zul je eerder een antwoord krijgen als op deze topic.

foto's zijn altijd welkom ;)

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”