Mijn naam is Patrick (35) en woon samen met mijn vriendin en stiefdochter in het mooie Zwolle.
Mijn allereerste auto was een '87 316 in een champagne/gouden kleur (vergeef me de kleurbenamingn. Ik ben er al erg lang uit). Deze reed ik helaas al vrij snel in de soep. Geen ervaring en kocht uit pure enthousiasme een wagen met een lekke koppakking.
Het ding was rijp voor de sloop en vervolgens kwam er een '89 320i. Ditmaal gekocht van een BMW monteur. Prachtige auto maar ook hier geen geluk mee. Waterpomp sloeg vast met alle schade van dien. Motor toen maar laten repareren. Uurloon kwam voor de monteur zijn rekening aangezien de pomp al slecht bleek voor ik hem kocht.
Daarna heel wat kilometers gemaakt tot de motor niet meer verder wilde en vervolgens de motor vervangen voor een licht gekietelde 325ix. Man wat was die wagen snel.
Maar goed, aan alles komt een einde en zo ook aan mijn BMW
Een andere auto gekocht...Opel Tigra...
Maaarrr.. Het BMW bloed blijft er nu eenmaal in zitten en dus komt er weer een BMW.
Deze staat nog niet voor de deur helaas maar ik hoop dat de wagen volgende week nog te koop staat.
Gezien de aanstaande gezinsuitbreiding wordt het een Touring. In eerste instantie wilden we een 320i executive maar een hele nette en goed onderhouden 318i executive behoorde ook tot de mogelijkheid.
Ons oog is iig gevallen op deze

Weet iemand toevallig hoe deze kleur heet?
Hartelijke groet,
Patrick