Lennart E90 330i 2006
Lennart E90 330i 2006
Hallo iedereen, even voorstellen dus. Mijn naam is Lennart en heb na 3 eerdere BMW's vorige maand een E90 330i 2006 gekocht waarvan ik nooit had verwacht dat het zo goed zou bevallen.
Re: Lennart E90 330i 2006
Welkom hier Lennart !
Kun je wat meer informatie over jezelf en de wagen vrijgeven ?
Verder zijn we hier dol op fotootjes
Mocht je vragen over het forum hebben, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zsm proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even aangepast voordat het hier vol staat met even voorstellen en hallo's ;-)
Kun je wat meer informatie over jezelf en de wagen vrijgeven ?
Verder zijn we hier dol op fotootjes
Mocht je vragen over het forum hebben, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je zsm proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even aangepast voordat het hier vol staat met even voorstellen en hallo's ;-)
Vanwege mijn interesse in auto's heb ik de HTS autotechniek gedaan. Ben met alfa's begonnen en heb net ruim 10 jaar in een E36 328i gereden. Nooit problemen, geweldig rijden, dus heb ik iets soortgelijks gekozen, de 330i dus uit 2006, handgeschakeld. 98.000 gereden. Wat een auto...
Foto's heb ik nog niet zoveel, maar wel deze.

Foto's heb ik nog niet zoveel, maar wel deze.

Laatst gewijzigd door Lennartw op 08 mei 2015, 08:57, 3 keer totaal gewijzigd.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Lennart,
je wagen ziet er netjes uit, met een mooie kilometerstand voor zijn leeftijd.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
je wagen ziet er netjes uit, met een mooie kilometerstand voor zijn leeftijd.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 7 juni Bimmerfest