Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Edward320d

Even voorstellen

Bericht door Edward320d » 16 jan 2012, 23:29

Hallo mijn naam is Edward,

Vanaf eind december eigenaar van een BMW (e46) 320D automaat Lifestyle Sedan uit 2004 in de bekende kleur Sapphire Zwart (475). Na een aantal franse auto's te hebben gereden nu maar eens een duits uitstapje gemaakt.
Dit is een hele verandering van soepel en comfortabel naar snel en sportief :) maar eens wat anders is ook wel eens fijn.
De voornaamste reden van deze overstap is de automaat. Wat een heerlijke en soepele automaat altijd paraat op het moment dat ik het wil en altijd bij de les daar kunnen veel merken een voorbeeld aan nemen. Ik heb de sport stand even
gebruikt en ook de manuele stand maar de normale D stand is ruim voldoende en is zowel bij rustig rijden als bij vlot rijden heerlijk soepel.

De uitvoering is Lifestyle volgens mij maar kan ook wat anders zijn daarvoor ben ik nog niet bekend genoeg met het merk.
Het is een mooi complete uitvoering met leer en sportstoelen en chromen randen rond de ramen en een zwart hemeltje
dit is volgens mij het edition Exclusive pakket 723.
Ook heb ik andere bumpers en een kleine spoiler op kofferklep is dit een zogenaamd :///m: pakket? Het staat niet in de optie lijst die ik opgevraagd heb via dit forum. Ook is er een VDO navigatie systeem gemonteerd ook dit staat niet in de optie lijst maar lijkt wel erg origineel. In de optie lijst staat wel Roker uitvoering (441) de asbak was er los (en gelukkig ongebruikt) bij geleverd. Heeft iemand dit vaker gezien? Zoals jullie zien nog een rookie op BMW gebied :ja: maar hoop mede dit forum wat meer kennis op te doen van de Bimmer! Foto's zijn er nog niet die volgen zsm.
BMW E60 530d High Executive

Hardoxxx

Re: Even voorstellen

Bericht door Hardoxxx » 17 jan 2012, 00:58

Hey Edward!

Welkom op het forum!

Post even een paar pic's van je auto dan kunnen de wijze heren hier je wel vertellen of het een M pakket bevat! :-)
Afbeelding
Daily: E46 323Ci Drift: E36 325

MaasMaster
Contacteer:

Bericht door MaasMaster » 17 jan 2012, 08:31

Welkom hier Edward!
Genoeg leesvoer te vinden hier om je kennis over BMW bij te schaven... En stel je wagen voor in het voorziene forum met foto's. :shine:
- The proof of intelligent life on other planets lies within the fact that NONE of them bothered to contact us.
- Gun control means: using BOTH hands!

E61 525D 2005 "Luther"
Correct Craft Ski Nautique 2001 "Yasmine"

bkw38

Bericht door bkw38 » 17 jan 2012, 08:52

Welkom!
E60 530D

Edward320d

Bericht door Edward320d » 30 apr 2015, 20:51

Eindelijk weer eens een update.....

Na 2 jaar in een E46 320d te hebben gereden was het tijd voor wat anders. Een beetje groter was toch een wens daar een e46 nou niet echt de ruimste auto in zijn klasse is. Ik heb even gekeken naar een E90 station maar uiteindelijk toch voor een E60 530D gegaan. Het is er een geworden van september 2004 (dpf type) met de (wat mij betreft) goede opties. Ik had een aantal wensen te noemen comfort stoelen, navi prof, stoelverwarming en een kloppende onderhoudshistory. Dit is gelukt want de donkerblauwe 530d high executive die ik vond had al deze opties en als toetje nog klapspiegels, lichtpakket, bekerhouders, tv functie en xenon met ADL. Ik mag mij tweede eigenaar noemen en de onderhoudshistory is bekend vanaf nul km. Daar mijn inkomen bij lange na niet gelijk is aan die van onze minister president was ik genoodzaakt om een auto te zoeken die wat meer kilometers heeft gelopen. Dat was dus ook het geval bij deze wagen met 342.000 km ( inmiddels 376.000 km) aardig ingelopen. Maar omdat de auto volledig dealer onderhouden is geweest en er nooit bezuinigt is op onderhoud heb ik er wel vertrouwen in. Elke kilometer is genieten de automaat in combinatie met die heerlijke 6 in lijn is een genot heerlijk om mee te touren en voldoende power voor een sprintje mocht het nodig zijn. Ik zal binnenkort ook een paar foto's posten voor de beeldvorming.

Groet Edward
BMW E60 530d High Executive

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 30 apr 2015, 21:08

Yes, weer een E60 er bij ;) :duim:

En qua uitvoering erg netjes hoor, idd, de mooiste belangrijkste opties er in, al is dit voor iedereen persoonlijk natuurlijk.

Fotootjes wachten we geduldig af :whistle:

Maak ook even een showroom aan, als de fotootjes er zijn ;)

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”