Luuk E46 Touring m-sport
Luuk E46 Touring m-sport
Hallo Allemaal,
Mijn naam is Luuk ben 27 jaar en kom uit het oosten van het land.
Ben sinds een half jaar trotse eigenaar van een bmw e46 touring m-sport.
Ik heb mij hier aangemeld om informatie te vinden.
Gr, Luuk
Mijn naam is Luuk ben 27 jaar en kom uit het oosten van het land.
Ben sinds een half jaar trotse eigenaar van een bmw e46 touring m-sport.
Ik heb mij hier aangemeld om informatie te vinden.
Gr, Luuk
Re: Luuk E46 Touring m-sport
Welkom hier Luuk !
Informatie ga je zeker vinden en leuk dat je jezelf hier even netjes voorstelt !
Heb je ook fotootjes van de E46 ? Daar zijn we namelijk gek op
Als je vragen hebt over het forum of je hebt hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators even een berichtje sturen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen !
Zoek je iets over een bepaald probleem met betrekking tot je wagen, of gewoon meer info ergens over, probeer dan eerst de zoekfunctie die hier op het forum aanwezig is, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en wie weet een keer tot ziens op een van de meetings/events !
p.s. ik heb je topictitel even iets gewijzigd voor de overzichtelijkheid hier
Informatie ga je zeker vinden en leuk dat je jezelf hier even netjes voorstelt !
Heb je ook fotootjes van de E46 ? Daar zijn we namelijk gek op
Als je vragen hebt over het forum of je hebt hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators even een berichtje sturen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen !
Zoek je iets over een bepaald probleem met betrekking tot je wagen, of gewoon meer info ergens over, probeer dan eerst de zoekfunctie die hier op het forum aanwezig is, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en wie weet een keer tot ziens op een van de meetings/events !
p.s. ik heb je topictitel even iets gewijzigd voor de overzichtelijkheid hier
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum Luuk
foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op
nog vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op
nog vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Welkom Luuk en heel veel rijplezier met de E46.
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Welkom Luuk! Hiervoor had ik ook een E46 Touring met M-tech II pakket (zie link in mijn onderschrift), erg mooie auto's ook
.
Veel plezier hier en met de bimmer
Veel plezier hier en met de bimmer
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.
Ik heb nog niet heel veel foto`s van de bmw gemaakt, maar heb er wel een paar.

Uiteraard moet er het een en het ander veranderen aan de auto.
Ik wil graag angel eyes koplampen, en xenon verlichting.
Ook wil ik de auto een klein stukje verlagen, maar ben er nog niet helemaal over uit of ik dat met een schroefset wil of met veren.
Heb speciaal voor deze auto gekozen omdat het een 6 cilinder automaat is (320i) en de kilometerstand was nog net geen 120.000 kilometer.
De auto was geheel origineel, met originele 18 inch alpina velgen, deze worden binnenkort schadevrij gemaakt en opnieuw gespoten in de originele kleur.
Heb er ondertussen wel zwarte nieren ingezet, nu nog zwarte raamlijsten.

als er weer veranderingen zijn zal ik foto`s plaatsen.
Ik heb nog niet heel veel foto`s van de bmw gemaakt, maar heb er wel een paar.

Uiteraard moet er het een en het ander veranderen aan de auto.
Ik wil graag angel eyes koplampen, en xenon verlichting.
Ook wil ik de auto een klein stukje verlagen, maar ben er nog niet helemaal over uit of ik dat met een schroefset wil of met veren.
Heb speciaal voor deze auto gekozen omdat het een 6 cilinder automaat is (320i) en de kilometerstand was nog net geen 120.000 kilometer.
De auto was geheel origineel, met originele 18 inch alpina velgen, deze worden binnenkort schadevrij gemaakt en opnieuw gespoten in de originele kleur.
Heb er ondertussen wel zwarte nieren ingezet, nu nog zwarte raamlijsten.

als er weer veranderingen zijn zal ik foto`s plaatsen.