Ik wist niet meer of ik me al had voorgesteld toen ik in 2013 een profiel had aangemaakt voor mijn E81. Ik werd net door de moderators gewezen op het feit dat ik mij nog niet had voorgesteld. Nooit actief geweest omdat ik al actief was op bimmerboard van onze zuiderburen met vele andere 1 serie liefhebbers.
Enkele weken geleden heb ik na 2 jaar mijn E81 Alpinweiss verkocht en een E91 325i van eind 2005 gekocht. Leek mij een mooi moment om ook over te stappen naar het bimmerportal
Het was wel even wennen de overstap naar de E91. Je raakt gewend aan de geweldige rijeigenschappen van de 1 serie. Het was een 118D cupsport waar ik zelf een M-pakket had opgezet. Ik had hem ook laten chippen. Na lang twijfelen doorrijden en omruilen toch besloten de overstap te maken naar een E91. De 1 serie had er al 264.000 km opzitten. Hij reed nog perfect maar doorijden zou betekenen oprijden omdat een auto met meer dan 300.000 slecht verkoopt. De achterbank werd te klein voor de kinderen om door te rijden. En het begon ook wel weer te kriebelen.
Ik zal binnenkort wat plaatjes van de E91 plaatsen en wat gegevens vermelden. De E91 is sparkling graphite, sportonderstel, lederen sportstoelen geen stoelverwaming SCHANDE BMW
M-pakket staat ook nog wel op mijn verlanglijstje maar eerst de wagen 100% in orde maken. Ik heb sterk het vermoeden dat de VANOS magneetventielen niet meer goed werken.