Hallo!
Bij deze stel ik mij even netjes voor. Ik ben duitse auto liefhebber en rijd over het algemeen klassiek. Sinds een jaar hebben we er een BMW Cabrio bij gekocht voor die heerljke zomers in Nederland.
Dit is een BMW 325i Executive Cabrio.
Een hele mooie kleuren combinatie. Blauw met beige interieur en een chrome line exterieur.
Ook al hoort het er niet op thuis, de M6 velgen staan er heel erg goed op (vind ik).
De auto rijdt echt heerlijk en ik vind het een heel goede cabrio met prima rijkwaliteiten.
En dan natuurlijk het prachtige geluid.
Wegens de gezinsuitbreiding rijd ik nu sinds dit weekend in een BMW E39 525d Executive, welke ik straks in de youngtimer regeling doe. Omdat ik veel rijd wilde ik een perfect exemplaar vinden.
Dat heb ik dus gevonden, een van de eerste eigenaar afkomstige donkergroene E39 station met 256000km op de teller.
Ik heb een aankoopkeuring gedaan en daar kwam eigenlijk niets spannends uit. Het ergste was de condensor van de airco en de stankkachel heeft storingen. Wellicht is dat de brandstofpomp.
Hij zit behoorlijk goed in de opties en met het beige interieur is het een lust voor het oog met het donkergroene exterieur.
Jurgen
Jurgen E39 525D Touring / E46 325Ci Cabrio
Re: Jurgen E39 525D Touring / E46 325Ci Cabrio
Welkom hier Jurgen !
Mooi wagenpark zo, zeker met zo'n cabrio er bij, heerlijk in de zomer lijkt me
Heb je ook fotootjes van de wagens ? Zijn we namelijk gek op hier
Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, gebruik dan eerst de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe met beide Bimmers
p.s. ik heb even je naam aan je topictitel toegevoegd voor de overzichtelijkheid hier
Mooi wagenpark zo, zeker met zo'n cabrio er bij, heerlijk in de zomer lijkt me
Heb je ook fotootjes van de wagens ? Zijn we namelijk gek op hier
Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, gebruik dan eerst de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe met beide Bimmers
p.s. ik heb even je naam aan je topictitel toegevoegd voor de overzichtelijkheid hier
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum Jurgen
laten we hopen voor je dat het weer snel mooi cabrio weer wordt
foto's van je bmw's zijn altijd welkom, zijn we hier gek op
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 en/of E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
laten we hopen voor je dat het weer snel mooi cabrio weer wordt
foto's van je bmw's zijn altijd welkom, zijn we hier gek op
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 en/of E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Welkom Jurgen.
Helaas zie ik geen foto's
Helaas zie ik geen foto's
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat