Palko - E36 328

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
MrPalko

Palko - E36 328

Bericht door MrPalko » 06 jan 2015, 23:32

Naam: Tamas Palko
Regio: Noord-Holland
Ride: E36 328i coupe

Greetz all!
Oorspronkelijk kom ik uit Hongarije, afgestudeerde Art Director, ben 24 jaar en Love Cars <3
Ik werd uitgenodigd voor de winterwielen meet in 2014 en het beviel mij dus ben ik er v/d zomer ook bij!
En ik dacht meld ik mij gelijk aan en kijken of we vrienden en lol kunnen maken!

Voor degenen die het leuk vinden om het pad naar het bmw land te zien:
1. Lada 1200 (1970) [sold]
2. Golf 2 GTI (1987) [restoration]
3. Golf 3 VR6 (1990) [gesloopt]
4. Peugeot 405 SRI (1992) [gesloopt]
5. Polo 1.4 (1994) [sold]
6. Golf 3 1.4 (1992) [gesloopt]
7. E36 318is coupe blauw (1994) [sold]
8. E36 318is coupe rood (1992) [engineless]
9. E36 328i coupe zwart (1997) [riding]
Foto's plaats ik in mijn volgend bericht.

Zoals je kunt zien heb ik een laange weg achter de rug voor een 24 jarige. Met 15 mocht ik de 525 parkeren van een kennis en ik wist toen al BMW IT IS. Ik moest alleen nog het juiste moment uitzoeken wanneer ik er een ging aanschaffen. Dat was dus half jaar geleden, en zoals je ziet zijn er gelijk 3 op mijn pad gekomen.

Ben een beetje crazy :jack: en ik hanteer 3 dingen.
1. Don't Give a F*ck
2. Do it Cheaper
3. Have Fun

Los daarvan ben wel aardig :zwaai:
Als ik wat ben vergeten voor de 1e indruk vraag je het maar :W

MrPalko

Re: Palko - E36 328

Bericht door MrPalko » 06 jan 2015, 23:33

Zoals beloofd de foto's. (ik geef al mijn auto's namen)
Afbeelding
Dit was Jennifer mn 1e bmw die ik gekocht heb. Er moest een motor gewisseld worden en op het circuit is er iemand van achteren erin gevlogen bij de vorige eigenaar. In paar maanden opgeknapt en gelijk verkocht. :ja:
Jammer dat ik het KW variant 1 schroefset mee verkocht heb :bang:

Afbeelding
Dit is Clyde, hij was de donor voor Jennifer maar het plaatwerk en de chassis was beter dan die van Jennifer dus vond het zonde om weg te doen! Bedacht om een soort van Trackday/Drift iets van te maken en te verkopen :rolf:
Leuk weetje: Dit is de oude auto van MarcB op het forum :)

Afbeelding
Dit is Bonnie, mijn alledaagse auto die ik gebruik. Niet echt plannen mee, misschien wat US upgrades Maar eigenlijk alles zo standaard mogelijk houden of ten alle tijd makkelijk weer origineel te maken.
Leuk weetje: De eerste eigenaar van deze auto was Perter R de Vries hem zelf! :D
Daarna een semi auto verzamelaar die hem had ingeruild voor iets nieuws en nu issie van mij Yeeeeey! :shine:
Alles aan deze auto is vanaf de 1e eigenaar gedocumenteerd en altijd vorzien van originele BMW onderdelen.
De auto is ook daadwerkelijk 100% origineel, kon geen onderdeel vinden waar het logo niet op zit.

Ik heb nog een lange to do list voordat ik echt kan beginnen met wat leuke aanpassingen maar zodra het zover is krijgen de auto's hun eigen topic :duim:

Zo!
Mezelf voorstellen - CHECK!

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 07 jan 2015, 07:14

Welkom hier Palko !

Ik geloof dat ik al een aardige eerste indruk heb zo ;) Mooi voorsteltopic :duim: Maar waarom nou twee vriendinnen en 1 vriend ? ;)

En inderdaad, voor jouw leeftijd een behoorlijke voorgeschiedenis !

Goed om te lezen dat je er met de zomermeet ook weer bij bent, hoe meer zielen hoe meer vreugde zeg ik altijd maar :leip:

Ik ben wel een beetje benieuwd naar je to do lijstje, maar dat zien we in het showroomtopic vast wel terug.

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen :duim:

Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie op het forum, dit voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige kilometers !

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 07 jan 2015, 18:38

Welkom op het forum Palko

dit is nu een lekker uitgebreide voorsteltopic.
gezellig dat je er bij de winterwielen meeting was, goed om te horen dat het je goed beviel en dat je bij de zomerwielen meeting er weer bij bent :duim:
indrukwekkende autogeschiedenis voor je leeftijd, maar wijsheid komt met de jaren en de bmw's ook ;)

volgens mij hoort er bij die 3 dingen nog een extra puntje: prettig gestoord :duimen:

meer foto's van je huidige zijn altijd welkom, wij willen wel is weten hoe meneer de Vries zich in zijn betere jaren heeft voort bewogen.

veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”