Bleach > Chris en zijn 118D High Executive '05
Bleach > Chris en zijn 118D High Executive '05
Hallo allemaal,
Sinds vandaag, 17 december 2014, lid van het BMW forum.
Het leek mij leuk om mee te praten in het forum over verschillende onderwerpen, maar ook om dingen te leren.
Ik rij zelf een BMW 118d High Executive uit 2005. Hiervoor heb ik nog drie andere auto's mogen rijden.
- Suzuki Alto ( 2011 )
- BMW 316i ( 1997 )
- BMW 318i ( 2003 )
Ik heb nog niet heel veel ervaring/kennis over de BMW aangezien ik pas 21 jaar oud ben. Dit alles komt vanzelf. Althans dat hoop ik en daar ga ik vanuit.
Heb je vragen, stel ze gerust!
Sinds vandaag, 17 december 2014, lid van het BMW forum.
Het leek mij leuk om mee te praten in het forum over verschillende onderwerpen, maar ook om dingen te leren.
Ik rij zelf een BMW 118d High Executive uit 2005. Hiervoor heb ik nog drie andere auto's mogen rijden.
- Suzuki Alto ( 2011 )
- BMW 316i ( 1997 )
- BMW 318i ( 2003 )
Ik heb nog niet heel veel ervaring/kennis over de BMW aangezien ik pas 21 jaar oud ben. Dit alles komt vanzelf. Althans dat hoop ik en daar ga ik vanuit.
Heb je vragen, stel ze gerust!
Re: Bleach > Chris en zijn 118D High Executive '05
Welkom hier Chris !
We wachten gespannen op een paar mooie fotootjes, daar zijn we gek op hier
Heb je vragen over het forum, en/of hulp nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk helpen
Als je iets over een bepaald onderwerp en/of probleem zoekt, gebruik dan eerst de zoekfunctie op het forum, dat voorkomt vaak het onnodig starten van een nieuw topic.
Verder ook voor jou natuurlijk, alvast prettige feestdagen, voordat we het weten is het weer 2015
p.s. ik heb je topictitel even iets aangepast zodat het hier wat overzichtelijker blijft
We wachten gespannen op een paar mooie fotootjes, daar zijn we gek op hier
Heb je vragen over het forum, en/of hulp nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je dan zo spoedig mogelijk helpen
Als je iets over een bepaald onderwerp en/of probleem zoekt, gebruik dan eerst de zoekfunctie op het forum, dat voorkomt vaak het onnodig starten van een nieuw topic.
Verder ook voor jou natuurlijk, alvast prettige feestdagen, voordat we het weten is het weer 2015
p.s. ik heb je topictitel even iets aangepast zodat het hier wat overzichtelijker blijft
-
Edgar1234
Welkom!
Fijne auto de 118d! Heb er zelf ook een
Fijne auto de 118d! Heb er zelf ook een
Bedankt voor de reacties. Fijne dagen alvast!
* Ja, het is zeker een hele fijne auto!
* Ja, het is zeker een hele fijne auto!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom op het forum Chris
altijd mooie wagens z'n 1 serie
foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op.
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je 118D een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
altijd mooie wagens z'n 1 serie
foto's van je bmw zijn altijd welkom, zijn we hier gek op.
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je 118D een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Welkom chris!
foto's zijn we hier heel erg gek op!.
mocht je hulp nodig hebben met een foto plaatsen. stuur een van ons een berichtje!.
overigens, 21 jaar of 41... nooit te oud om te leren!
foto's zijn we hier heel erg gek op!.
mocht je hulp nodig hebben met een foto plaatsen. stuur een van ons een berichtje!.
overigens, 21 jaar of 41... nooit te oud om te leren!
320i coupe 92' = sold
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
530D Sedan 00' = sold
316i Sedan 94' = sold/scrapped
325i coupe 92' = sold
Current rides: M3 E36 3.2 Manual |318IS E36 Individual |325I Cabrio | 750IL E38
Bedankt voor alle hulp die jullie aanbieden!
Ik ga binnenkort wat foto's erop zetten. Ik wil alleen nieuwe voorlichten > Angel Eyes. Echter heb je deze in een chrome en zwartkleurige uitvoering.... Geen idee wat hierin het verschil is. Na deze aanpassing zal ik wat foto's erop zetten!
Ik ga binnenkort wat foto's erop zetten. Ik wil alleen nieuwe voorlichten > Angel Eyes. Echter heb je deze in een chrome en zwartkleurige uitvoering.... Geen idee wat hierin het verschil is. Na deze aanpassing zal ik wat foto's erop zetten!