Effe voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
hesselhendriks

Effe voorstellen

Bericht door hesselhendriks » 17 aug 2014, 12:56

Beste mede forum leden , ik ben nieuw op dit forum en wil mij even voorstellen. Mijn naam is Hessel Hendriks wat tevens mijn gebruikersnaam op dit forum is. Woonachtig in Schinveld , in zuid Limburg. Ben getrouwd en heb 2 volwassen kinderen , mijn leeftijd is 52 jaar.Ik heb momenteel een BMW GS 1200 motor :duimen: en ik ben van plan om een BMW cabrio te kopen . Mijn rijgedrag is behoorlijk sportief , met mijn motor ga ik regelmatig naar de Alpen samen met vrienden. zoals ik al zei wil ik een BMW cabrio gaan kopen , ik denk aan een e46 , 325 , 328 of 330. Ik ben lid geworden van dit forum omdat op een forum veel ervaringsdeskundigen zijn en mij tips en waarschuwingen kunnen geven. Omdat natuurlijk elk type zijn eigen "kwaaltjes" heeft. Het liefst rijdt ik een automaat , wie kan mij tips enz . geven omtrent deze mooie auto. ;) Groetjes Hessel

Angelo-V

Re: Effe voorstellen

Bericht door Angelo-V » 17 aug 2014, 13:01

Welkom Hessel,

Een E46 Cabrio doe je goed aan, heb zelf veel plezier van de mijne. Niet opzoek naar een 320? Anders had ik wel een mooie geweten haha :whistle: In ieder geval succes met je zoektocht!

hesselhendriks

Bericht door hesselhendriks » 17 aug 2014, 13:05

Hallo Angelo , ik wil graag een auto met iets meer vermogen het liefst rond de 200 pk of meer ;)

Angelo-V

Bericht door Angelo-V » 17 aug 2014, 13:06

Heb een tijdje geleden met een 330CI Cabrio mogen rijden, dat was toch wel zeer fijn! Dus logische keuze dat je wat meer vermogen wilt :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”