Ik zit met een dillema,
Ik weet niet wat ik moet auto verkopen en een e46 kopen of inversteren in m`n e36,
Want er komen een paar puntjes aan:
-roest (van steenslag) vandaag prijsopgave gedaan zou me rond de €500,- kosten.
-schokdempers beginnen aan hun einde te raken, (zijn al monroe reflexen) maar als ik dan in m`n broer auto rijd met bilsteins B8 dan rijd da echt wel super strak...
-Nu zag ik (omdat m`n veerpootlager van de achteras kapot was) dat er ook een stukje van m`n schitzer veer was afgebroken, Helaas niet meer leverbaar zeiden ze. Dus daar zou ook een nieuwe set voor moeten komen.. Rondom. (moet ik dan sport of pro doen... (hij is nu vrij laag met de schitzers, vergelijkbaar met de sport versie zei biesheuvel autosport)
-Deurrubbers beginnen op te raken. (zijn plat en begin steeds meer windgezuis te krijgen.
Dus al met al ben ik aan ut rekenen geweest kom ik op een inverstering tussen de 1500 en 2000 euro..
Maar dan staat ie er wel weer superstrak bij..
ga ik na een E46 kijken met minimaal hetzelfde vermogen, luxe en opties dan moet er minimaal 3,5 a 4000 bij..
Dus ik weet echt niet wat ik doen moet.. inruilen, of inversteren.
Heb pas een andere motor erin gezet met nu 110.000km en het onderstel zo goed als alle rubbers door powerflex vervangen. Technisch is de auto nu dus 100% alleen opties begint hij na 17,5 jaar (bijna) toch af te takelen.
Wat zeggen jullie?
Alvast super bedankt!