Quincy - BMW E36 318i sedan
-
Quincy318i
Quincy - BMW E36 318i sedan
Hallo,
Ik ben net nieuw op dit forum ik zal me zelf even voorstellen.
Mijn naam is Quincy ben 19 jaar ben "net begonnen" rijlessen en heb alvast een Bmw 318i e2 Excutive gekocht.
Ben er heel tevreden over en natuurlijk ben ik van plan wat aanpassingen te gaan verrichten eraan.
Zoals.
Ruiten blinderen ( achter )
Vooruit zonnestrip plakken
Remus/Sebring einddemper
Xenon inbouwen.
Versterker aansluiten,
Booskijkers
Voorstoelen + armsteun vervangen
en nog wat luxes erin bouwen,
Nou komen dus mijn vragen,
Ik heb dus een Airco/verwarming element gezien uit de nieuwere versie ( rond de 2000 )
zou ik deze ook kunnen inbouwen?
Er zit een stoelverwarming aansluiting met knoppen en dergelijken alleen deze werkt niet, Hoe kan ik zien of ze zijn aangesloten?
Ruiten blinderen. Ik wil dus achter de ruiten blinderen alleen ik hoorde dat dan de ruiten eruit moeten. Is dit veel werk om te demonteren en weer te monteren.
Remus/Sebring einddemper. Ik wil dus voor het leuke sportieve geluid een Remus of Sebring uitlaat ( of een ander merk dat misschien goed is ) het gaat me totaal niet om de prestaties gaat me puur om het geluid suggesties ?
Misschien hebben jullie nog ideeën?
Groetjes uit het Zuiden
Ik ben net nieuw op dit forum ik zal me zelf even voorstellen.
Mijn naam is Quincy ben 19 jaar ben "net begonnen" rijlessen en heb alvast een Bmw 318i e2 Excutive gekocht.
Ben er heel tevreden over en natuurlijk ben ik van plan wat aanpassingen te gaan verrichten eraan.
Zoals.
Ruiten blinderen ( achter )
Vooruit zonnestrip plakken
Remus/Sebring einddemper
Xenon inbouwen.
Versterker aansluiten,
Booskijkers
Voorstoelen + armsteun vervangen
en nog wat luxes erin bouwen,
Nou komen dus mijn vragen,
Ik heb dus een Airco/verwarming element gezien uit de nieuwere versie ( rond de 2000 )
zou ik deze ook kunnen inbouwen?
Er zit een stoelverwarming aansluiting met knoppen en dergelijken alleen deze werkt niet, Hoe kan ik zien of ze zijn aangesloten?
Ruiten blinderen. Ik wil dus achter de ruiten blinderen alleen ik hoorde dat dan de ruiten eruit moeten. Is dit veel werk om te demonteren en weer te monteren.
Remus/Sebring einddemper. Ik wil dus voor het leuke sportieve geluid een Remus of Sebring uitlaat ( of een ander merk dat misschien goed is ) het gaat me totaal niet om de prestaties gaat me puur om het geluid suggesties ?
Misschien hebben jullie nog ideeën?
Groetjes uit het Zuiden
-
Quincy318i
BMW 318i e2 excutive 1995
Hallo!
Ik zal mezelf even voorstellen ik ben Quincy uit Geleen ben 19 jaar en ben bezig met mijn rijbewijs. Dit is mijn eerste ervaring met een Bmw ( Zeer positief ) Tevens ook mijn eerste auto,
Ik was al langer opzoek na een 318/320 Ik vond deze als opknapper en ben al goed op weg!
Het is een 318I e2 Excutive uit 1995 super luxe voor dit bouwjaar vind ik.
Ik kan geen foto's uploaden in verband met de maximale resolutie.
Groetjes uit het zuiden
Ik zal mezelf even voorstellen ik ben Quincy uit Geleen ben 19 jaar en ben bezig met mijn rijbewijs. Dit is mijn eerste ervaring met een Bmw ( Zeer positief ) Tevens ook mijn eerste auto,
Ik was al langer opzoek na een 318/320 Ik vond deze als opknapper en ben al goed op weg!
Het is een 318I e2 Excutive uit 1995 super luxe voor dit bouwjaar vind ik.
Ik kan geen foto's uploaden in verband met de maximale resolutie.
Groetjes uit het zuiden
Re: BMW 318i e2 excutive 1995
Foto's uploaden moet via een externe site!
Welkom op het Forum!
Check ook zeker eens de Evenementen topics!
Welkom op het Forum!
Check ook zeker eens de Evenementen topics!
>>>>Showroom E36's<<<<
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom
Ik zou voor wat ideetjes eens rondkijken in de verschillende showrooms. Hier kun je genoeg ideeën op doen.
Heb je misschien ook foto's van de wagen?
Ik zou voor wat ideetjes eens rondkijken in de verschillende showrooms. Hier kun je genoeg ideeën op doen.
Heb je misschien ook foto's van de wagen?
///M-power
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Als je van Geleen bent zal ik je wel vaker zien rondrijden als je het rijbewijs hebt gehaald 
///M-power
Welkom Quincy! 
Leuke Basis om mee te beginnen!
Maak ook gerust een showroom aan van je wagen in het E36 deel!
Maak ook gerust een showroom aan van je wagen in het E36 deel!
>>>>Showroom E36's<<<<