koplamp en knipperlicht
koplamp en knipperlicht
Hallo ik was met mijn koplamp bezig om nieuwe xenon in te bouwen, het was mijn xenon die niet goed was haha.
nou had ik mijn koplamp er uit gehaald om die xenon er in te zetten en wou heel voorzichtig mijn knipperlicht eraf hale maar nu is die schuif op mijn koplamp waar die knipperlicht in schuift afgebroken zit die aan de bovenkant los moet ik nu een nieuwe koplamp kopen want heb depo koplampen van hl
Gr jack
nou had ik mijn koplamp er uit gehaald om die xenon er in te zetten en wou heel voorzichtig mijn knipperlicht eraf hale maar nu is die schuif op mijn koplamp waar die knipperlicht in schuift afgebroken zit die aan de bovenkant los moet ik nu een nieuwe koplamp kopen want heb depo koplampen van hl
Gr jack
Re: koplamp en knipperlicht
Ik kan niet echt wat maken van je verhaal,probeer eens wat punten en komma's te gebruiken.
There is a Fine line between Brilliant and Insane.
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Iets met een koplamp, xenon en een knipperlicht. En dan een afgebroken schuif?
Ik kan er geen chocolade van maken.
Ik kan er geen chocolade van maken.
E36 318tds touring, montrealblau.
- Ramon 325 Vanos
Ja kan het schuifje proberen te lijmen.
Houdt dat niet ja dan wordt het nieuwe koplampen.
Houdt dat niet ja dan wordt het nieuwe koplampen.
Haha ja heb dus depo koplampen en dat stuk waar je je knipperlicht in schuift het bovenste bevestigings punt is afgebroken
-
menno75
Lekker man, die optie zit er bij mij niet op, een koplamp met een schuif voor chocola, lekker man 
heb nieuwe koplampen gekocht vandaag en nieuwe knipperlichten heb de Angel Eyes koplampen met LED SMD wit ringen dus ben weer helemaal nieuw haha.
bedankt voor de reacties jongens
bedankt voor de reacties jongens